نیروی جوان کشور نباید منتظر پست های اداری باشد

تیران-امام جمعه شهرستان تیران و کرون گفت: بهبود و تقویت وضع اقتصادی کشور نیازمند سرمایه گذاری در تولید و مبارزه با فساد اقتصادی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران و کرون، حجت الاسلام حسین رشیدیان در خطبه های نماز جمعه تیران با اشاره به سخنان رهبر انقلاب و وضعیت اقتصادی کشور اظهار کرد: یکی از دغدغه های مهم امروز کشور مشکلات اقتصادی است که بهبود و تقویت وضع اقتصادی کشور نیازمند سرمایه گذاری در تولید و مبارزه با فساد اقتصادی است.

وی افزود: رفع موانع تولید و فعال سازی سرمایه گذاران برای انجام فعالیت های تولیدی و ایجاد فرصت شغلی برای جوانان به جای فروش خام نفت به رونق اقتصادی کشور کمک می کند و باید ظرفیت های تولیدی کشور بر اساس نیاز جوامع بین المللی و داخلی تنظیم و رونق صادرات رقم بخورد.

امام جمعه شهرستان تیران و کرون با بیان اینکه برخی از افراد روحیه فعالیت گروهی و اقتصادی ندارند و تنها پشت میز نشینی را مطالبه می کنند، تصریح کرد: نیروی جوان کشور نباید منتظر پست های اداری باشد بلکه باید با ایده و نگرش نو به حوزه اقتصادی کارآفرینی و فرصت شغلی ایجاد کند و مسئولان هم جوانان را در ایجاد فرصت های شغلی تشویق کنند.

وی ادامه داد: سرمایه های زیادی در درون کشور وجود دارد که رانت و فساد اقتصادی مانع از بهره گیری از این فرصت ها جهت رونق و رشد کشور شده و مسئولان دستگاه های نظارتی و قضایی از انجام رفتارهای متخلفان و مفسدان جلوگیری کنند و این وضع نابسمان و تبعیض را سامان دهند.

حجت الاسلام رشیدیان با بیان اینکه مذاکره با آمریکا مشکلی را از کشورمان رفع نمی کند، خاطرنشان کرد: مشکلات باید توسط مردم و مسئولان کشور رفع و با مدیریت صحیح منابع و امکانات زمینه رشد تولید و اشتغال را در کشور فراهم کنند.

وی اضافه کرد: آمریکا و دشمنان نظام نسبت به اعتلای ایران دلسوزی ندارند و آن ها با تمام قدرت و نیت های شوم خود را برای نابودی کشور دنبال می کنند و تا زمانی که اهدافشان محقق شود دست از رفتار ظالمانه خود بر نخواهند داشت.

امام جمعه تیران با اشاره به سخنان رهبر انقلاب در دو هفته گذشته تاکنون، گفت: ایشان همواره بر تکیه نسبت به توانایی های داخلی و دوری از دوستی با دشمنان و اعتماد به آن ها سخن گفته اند و برای اینکه کشور از وضع موجود رهایی یابد باید فرامین و توصیه های ایشان یعنی تکیه بر توان داخلی و برخورد با مفسدان اجرایی شود.

وی به شهادت حجاج ایران در حج سال های گذشته اشاره کرد و گفت: مسئولان داخلی بر حسن اجرای مناسک حج توجه داشته باشند و هر گونه کوتاهی دولت عربستان در مناسک حج را نپذیرند که این موضوع منجر به خسارت های زیادی می شود.

کد خبر 351049

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.