۲۴ تن برنج قاچاق توقیف شد/ انبار میلیاردی آهن در خمینی شهر

توقیف ۲۴ تن برنج خارجی قاچاق در اردستان، کشف انبار ۳۳ میلیاردی احتکار آهن آلات و پروفیل در خمینی شهر، مسافرکشی با خودروی مسروقه و توقیف ۶۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق در سمیرم از مهم‌ترین اخبار انتظامی استان اصفهان طی ۲۴ ساعت اخیر بود.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نیروی انتظامی استان اصفهان، سرهنگ غلامرضا هاشمی زاده، فرمانده انتظامی اردستان اظهار کرد: در ادامه طرح‌ها و برنامه های مبارزه با قاچاق کالا، مأموران گشت خودرویی پاسگاه ظفرقند این فرماندهی حین کنترل خودروهای عبوری در محور اردستان به نائین به یک دستگاه خودرو تریلر حامل بار برنج مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی با بیان اینکه راننده خودرو فاقد هرگونه مدارک مثبته گمرکی برای بار خود بود اظهار داشت: ماموران طی هماهنگی با مقام قضائی از آن بازرسی به عمل آوردند که در نتیجه مقدار ۲۴ تن برنج خارجی قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اردستان گفت: ارزش محموله مکشوفه توسط کارشناسان مربوطه یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال اعلام شده است که در این رابطه راننده دستگیر و به جرم حمل کالای قاچاق به مراجع قضائی تحویل شد.

انبار ۳۳ میلیاردی احتکار آهن آلات و پروفیل در خمینی شهر لو رفت

سرهنگ علی جعفری نژاد، فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر اظهار کرد: به دنبال اجرای طرح مبارزه با اخلال گران و نا امن کنندگان بازار و محتکران اقتصادی، طی تحقیقات به عمل آمده توسط ماموران پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی شهرستان خمینی شهر مشخص شد برخی از فروشندگان عمده آهن آلات از عرضه آهن به بازار خودداری کرده که این اقدام باعث بروز مشکلاتی در این حوزه شده است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: روز گذشته مأموران پلیس امنیت عمومی این فرماندهی موفق شدند یک انبار احتکار انواع آهن آلات را در این شهرستان شناسایی کنند که طی هماهنگی با مقام قضائی به همراه نمایندگان اداره تعزیرات حکومتی و بازرسی اتاق اصناف از این انبار بازدید به عمل آمد.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر گفت: در این عملیات ۵۰۰ تن انواع آهن آلات شامل پروفیل وتیر آهن احتکار شده که برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش آن ۳۳ میلیارد ریال بود کشف شد.

سرهنگ "جعفری نژاد" افزود: با دستور مقام قضائی انبار احتکار کالا پلمب و یک نفر در این رابطه نیز دستگیر و همراه پرونده تشکیل شده برای  اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

دستگیری توزیع کنندگان مواد مخدر با ۲۲ کیلوگرم تریاک

سرهنگ احمد نیکبخت، ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان مبارکه گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی شهرستان مبارکه در راستای مبارزه با خرده فروشان مواد افیونی در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت دو نفر در این زمینه موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افود: ماموران پس از انجام تحقیقات گسترده و بکارگیری یک سری اقدامات علمی و تخصصی سرانجام یک باب منزلی که در آن خرید و فروش مواد مخدر صورت می گرفت را شناسایی و تحت نطارت قرار گرفت.

این مقام مسئول عنوان داشت: با شناسایی مخفیگاه متهمان، ماموران طی هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی هر دو نفر را دستگیر و در بازرسی از محل مقدار ۲۲ کیلوگر تریاک را به همراه تعدادی آلات و ادوات استعمال مواد مخدر کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان مبارکه گفت: در این رابطه پرونده تشکیل و هر دو متهم جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

مسافرکشی با خودروی مسروقه دست سارق را رو کرد

سرهنگ محمد علی یوسلیانی، جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان اظهار کرد:در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر سرقت  خودروی سواری وی، موضوع در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران در حال انجام تحقیقات برای شناسایی خودروی سرقت شده بودند که حین گشت زنی هدفمند خود ، خودروی مسروقه را در حالی که سارق مشغول مسافرکشی با آن بود کشف کردند.

این مقام مسئول ادامه داد:ماموران بلافاصله وارد عمل شده و سارق خودرو را دستگیر و همراه با پرونده جهت اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی دادند.

توقیف ۶۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق در سمیرم

سرهنگ سهراب قرقانی، فرمانده انتظامی سمیرم گفت: ماموران فرماندهی مستقر در ایستگاه بازرسی شهید "رئیسیان" فرماندهی انتظامی شهرستان سمیرم حین کنترل خودروهای عبوری به ۲ دستگاه خودروی سواری و یک دستگاه اتوبوس مسافربری مشکوک و آن هار را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از خودروهای مذکور محموله کالاهای خارجی قاچاق شامل ۱۵ دستگاه لوازم برقی، آشپزخانه، ۱۰۵ عدد ظروف آشپزخانه، ۲ دستگاه یخچال ، یک دستگاه  ماشین لباسشویی، یک هزار و ۶۶۵ قوطی نوشیدنی، ۳۰ هزار عدد فندک و یک هزار و ۲۰۰ عدد لامپ را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم، ارزش کالاهای کشف شده را برابر اعلام نظر کارشناسان مربوطه ۶۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و افزود: در این رابطه ۴ نفر دستگیر و همراه پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

کد خبر 351023

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.