قانون تشکل‌ها در مجلس تصویب شود

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اصفهان گفت: ضروری است که هر چه زودتر قانون تشکل‌ها در مجلس تصویب شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمود ابراهیمی پیش از ظهر امروز (پنجشنبه) در همایش گرامیداشت روز ملی تشکل‌ها که در اتاق بازرگانی اصفهان و با ۱.۵ ساعت تاخیر برگزار شد با بیان اینکه جلسه اتاق فکر سازمان‌های مردم نهاد با حضور ۱۳ دستگاه کار خود را آغاز کرده است، اظهار کرد: این همایش با همکاری همه دستگاهها برگزار شده است.

وی با بیان اینکه تشکل‌ها باید مطالبهگر باشند، افزود: قانون تشکلها باید در مجلس تصویب شود، در حال حاضر دستگاه‌ها بدون قانون وضعیت تشکلها را پیگیری می‌کنند.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اصفهان با بیان اینکه مشارکت پذیری از اهداف بزرگ سازمان‌های مردم نهاد است، تصریح کرد: دولت تدبیر و امید در راستای ارتقای سازمانهای مردم نهاد کار کرده و ما نیز در استان این راه را ادامه می‌دهیم.

وی با بیان اینکه عدم توجه مدیران به سازمان‌های مردم نهاد از چالش‌های پیش روی این سازمانهاست، افزود: سمن‌ها می توانند در شرایط سخت نقش اساسی را برای رفع مشکلات ایفا کنند.

ابراهیمی تاکید کرد: در استان اصفهان در حوزه بهداشت و درمان شاهد فعالیت خوب سمن‌ها و خیریهها بودیم و مدیران باید از این ظرفیت استفاده کنند.

کد خبر 350978

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.