فرصت دو ماهه شهرداری برای ارایه لیست زمین‌های خدماتی اصفهان

نائب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: شهرداری به مدت دو ماه فرصت دارد که لیست زمین‌های خدماتی شهر اصفهان را به شورا ارایه دهد.

علیرضا نصراصفهانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص مباحث مطرح شده در جلسه کمیسیون تلفیق این هفته شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: در این جلسه طرح پیشنهادی شش نفر از اعضای شورا تحلیل اقتصادی و بهره‌برداری احتمالی از سالنهای اجلاس اصفهان مورد بررسی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه سال‌هاست که شهرداری درگیر بهره برداری از پروژه سالنهای اجلاس است و تاکنون سالن اصلی، تعدادی از سالن‌های مجاور و بخشی از ساختمانهای مورد نیاز این پروژه نزدیک به بهره برداری است، اضافه کرد: در این شرایط ضروری بود که نشستی را با شهردار و دست اندرکاران این پروژه داشته باشیم و در نحوه نازک کاری این پروژه با تعیین بهره بردار تصمیم گیری کنیم.

 نائب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه بر اساس تصمیمات اتخاذ شده بهره برداری از سالن اجلاس به بخش خصوصی واگذار می‌شود، اضافه کرد: معاونت عمران شهرداری نیز تا پایان این پروژه همکاری خواهد داشت.

وی افزود: در خصوص بهره‌برداری از هتلهای این پروژه ضروری است که مذاکراتی را با طرف قرارداد داشته باشیم تا چنانچه امکان بهره برداری ندارد این بخش را نیز به فرد دیگری واگذار کنیم.

نصر اصفهانی در خصوص زمین‌های مور د نیاز برای سالنهای اجلاس گفت: ۷۰ هکتار زمین تعریف شده که ۶۰ هکتار آزادسازی و ۱۰ هکتار دیگر در دست آزادسازی است و با این تصمیمات این پروژه به سرانجام برسد.

وی در خصوص طرح پیشنهادی اصلاح فرایند اولوبت بندی کاربری های خدماتی نیز که از سوی هشت نفر از اعضای شورای شهر اصفهان ارایه شد، گفت: بر اساس این طرح قرار است بار دیگر زمین‌ها با کاربریهای خدماتی در شهر اصفهان شناسایی و زمین‌هایی که کاربری بهداشتی و خدماتی داشته و جزء طرحهای زیر ۱۸ ماه است را شناسایی و تصمیمات لازم را در این خصوص اتخاذ کنند.

نائب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: زمین‌هایی با کاربری خدماتی در شهر اصفهانوجود دارد که به جای ۱۸ ماه ۱۸ سال است که ارایه خدمات به شهروندان را به تاخیر انداخته اند.

وی تصریح کرد: شهرداری دو ماه فرصت دارد که لیست زمین‌های خدماتی شهر اصفهان را به شورای شهر ارایه دهد.

نصر اصفهانی با بیان اینکه حضور دو نماینده مجلس شورای اسلامی در کمیسیون تلفیق این هفته نیز بخش پایانی دستور جلسه بود، افزود: در این جلسه پیرامون مشکلات شهر و مشکلات اقتصادی شهرداری مباحثی مطرح شد و پیشنهاداتی برای حل این مشکلات از سوی نمایندگان ارایه شد.

وی ادامه داد: قرار بر این شد که اعضای شورای شهر اصفهان هر دو ماه یکبار جلساتی را با نمایندگان مجلس و مدیران کل ادارات برای رفع مشکلات شهرداری برای ارایه خدمات بهتر به شهروندان داشته باشند.

کد خبر 350975

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.