برگزاری ویژه برنامه‌های شاد و متنوع در محلات منطقه ۱۲

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان گفت: تابستان امسال ویژه برنامه‌های شاد و متنوعی در قالب جشنواره تابستانی نشاطستان در محلات منطقه ۱۲ اجرا می‌شود.

علی باقری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: شهروندان اصفهانی تابستان امسال شاهد برگزاری جشنواره‌ «نشاطستان» با هدف ارتقاء شور و نشاط اجتماعی در تمامی مناطق و محلات و همچنین ارایه آموزه‌های شهروندی در قالب برنامه هایی شاد و متنوع هستند.

وی افزود: اجرای ویژه برنامه «به رنگ عشق» به عنوان بخشی از جشنواره تابستانی نشاطستان توانسته فضایی شاد و مفرح را برای اهالی محله محمود آباد در منطقه ۱۲ شهر اصفهان به ارمغان آورده و همچنین امکان فراگیری بسیاری از مهارت‌های مورد نیاز در زندگی زناشویی را برای زوج های جوان در این منطقه فراهم سازد.

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان ادامه داد: استقبال خوب مردم منطقه از این برنامه که خود مشتمل بر بخش های مختلفی از جمله برگزاری کارگاه‌های آموزشی ویژه زوج‌های جوان با موضوع فراگیری مهارت‌های زناشویی، برگزاری نمایشگاه عکس و تصاویر گرافیکی، اجرای دو شب ویژه برنامه در مدرسه حکیمه محله محمودآباد و برگزاری اردوی تفریحی ویژه زوج های جوان است، حکایت از تاثیرگذاری عمیق این ویژه برنامه در میان مردم این منطقه دارد.

وی حضور بیش از ۲۰۰ زوج جوان در هر شب از ویژه برنامه «تا همیشه با هم» را فرصتی مغتنم جهت ارائه مباحث آموزشی دانست و گفت: بستری که این برنامه با آیتم‌های شاد و متنوع فرآهم آورده، فرصت مناسبی برای ارتقاء روحیه شور و نشاط اجتماعی و در راستای افزایش آگاهی و ارائه آموزش های کاربردی است.

باقری ادامه داد: مهارت‌هایی از قبیل توانایی برقراری ارتباط موثر با همسر، بالا بردن آستانه صبر و تحمل در زندگی، مهربانی و عشق ورزیدن به همسر که همگی جزء مهارت‌های مهم و تاثیرگذار در زندگی زناشویی به حساب می آید از جمله مواردی است که تلاش شده از زبان کارشناسان برتر شهر اصفهان و نیز در قالب آیتم های نمایشی به شهروندان حاضر در این برنامه ها آموزش داده شود.

وی تدوین و اجرای برنامه‌های فرهنگی اجتماعی با رویکرد آموزش محور متناسب با نوع نیاز اهالی هر محله در منطقه ۱۲ را جزء رویکرد اصلی مدیریت فرهنگی در این منطقه عنوان و خاطرنشان کرد: محتوای آموزشی در هر برنامه متناسب با نیاز فرهنگی اجتماعی اهالی همان محله تدوین می‌شود و ویژه برنامه‌ها در راستای آموزش و القاء همین محتوای آموزشی در محلات و مناطق شکل اجرایی به خود خواهند گرفت.

کد خبر 350965

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.