کشف ۵۶۰۰ کیلوگرم ترشی غیربهداشتی در برخوار/ ۱۰ تن برنج احتکار شده کشف شد

کشف بیش از ۵.۵ تن ترشی غیر بهداشتی در برخوار، کشف ۱۰ تن برنج احتکار شده در تیران و کرون، توقیف مزدا با ۲۱ تن مواد مخدر و کشف یک میلیون نخ سیگار در اصفهان از مهم‌ترین اخبار انتطامی استان اصفهان طی ۲۴ ساعت اخیر بود.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ غلامرضا براتی، فرمانده انتظامی برخوار اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر تولید غیرقانونی و غیربهداشتی ترشی بسته بندی و عرضه آن به بازار،  موضوع در دستور کار مأموران این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: پس از بررسی های لازم و کسب اطمینان از درستی موضوع کارگاه مذکور شناسایی و مأموران طی هماهنگی با مقام قضائی همراه با نمایندگان اداره بهداشت و بازرسی اتاق اصناف از محل بازدید کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان برخوار ادامه داد: در این عملیات مقدار۵ هزار و ۶۶۰ کیلوگرم ترشی که باشرایط کاملا غیربهداشتی تولید و بسته بندی شده  و بدون هرگونه مجوز قانونی آماده ارسال به بازار بود کشف شد .

سرهنگ براتی خاطر نشان کرد: طی هماهنگی بعمل آمده با اداره تعزیرات حکومتی و اداره بهداشت واحد صنفی مربوطه پلمپ و یک نفر در این رابطه دستگیر و جهت اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

کشف بیش از ۱۰ تن برنج احتکار شده در تیران و کرون

سرهنگ علی صادقی، فرمانده انتظامی تیران و کرون اظهار کرد: مأموران پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی شهرستان تیران و کرون در پی کسب خبری مبنی بر احتکار برنج در یک باب منزل مسکونی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات لازم و کسب اطمینان از درستی موضوع بلافاصله وارد عمل شده و با هماهنگی مقام قضائی از این منزل بازدید به عمل آوردند.

این مقام مسئول  ادامه داد: در این عملیات مقدار ۱۰ تن برنج ایرانی احتکار شده به ارزش یک میلیارد ریال کشف و یک نفر در این رابطه دستیگر و با تشکیل پرونده قضائی تحویل مراجع قضائی شد.

توقیف وانت مزدا با ۲۱ کیلوگرم تریاک

سرهنگ " جواد درستکار ، رییس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اعلام این خبر اظهار داشت: ماموران یگان تکاوری فرماندهی انتظامی استان حین کنترل خودروهای عبوری در جاده های خاکی و کویری منطقه شرق استان به یک دستگاه خودروی وانت مزدای یخچال دار مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در این عملیات ماموران پس از متوقف کردن خودرو در بازرسی از آن مقدار ۲۱ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را کشف کردند.

رییس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: در این رابطه یک نفر دستگیر و به همراه مواد مکشوفه ، جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

کلاهبرداری اینترنتی در قالب فروش یخچال

سرهنگ علی جعفری نژاد ، فرمانده انتظامی خمینی شهر گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی در فضای مجازی وی را فریب داده و مبلغ ۱۳۰ میلیون ریال از او کلاهبرداری کرده است، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس فتا شهرستان "خمینی شهر" قرار گرفت.

وی اظهار کر د: در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد که شاکی در یکی از سایت های تبلیغاتی با آگهی فروش یخچال مواجه شده و فرشنده از او خواسته است تا  مبلغ ۱۳۰ میلیون ریال را به حسابش واریز کند که فرد شاکی نیز فریب خورده و مبلغ درخواستی را بدون دریافت هیچ گونه مدرکی به حساب آن شخص واریز می کند که پس از واریز وجه دیگر فروشنده به تماس های شاکی پاسخگو نبوده است.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر گفت: ماموران پلیس فتا با بررسی های تخصصی در فضای مجازی متهم را شناسایی و در یک عملیات ضربتی دستگیر کردند.

کشف یک میلیون نخ سیگار قاچاق در اصفهان

سرهنگ سعید سلیمیان، رییس پلیس آگاهی استان اصفهان گفت: کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در ادامه برنامه های خود در راستای تحقق اهداف قرارگاه تشدید مقابله با قاچاق کالا در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت فردی در زمینه قاچاق کالای دخانی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: پس از انجام تحقیقات گسترده و بکارگیری یک سری اقدامات علمی و تخصصی سرانجام یک دستگاه کامیون کشنده حامل کالای دخانی قاچاق در یکی از خیابان های سطح شهر اصفهان مورد شناسایی قرار گرفته و بلافاصله طی یک عملیات ضربتی توسط مأموران متوقف شد.

این مقام مسئول ادامه داد: مأموران پس از متوقف کردن خودرو طی بازرسی از آن تعداد یک میلیون نخ سیگار خارجی قاچاق که به طرز ماهرانه ای در قسمت سقف کانتینر جاسازی شده بود را کشف کردند.

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان، ارزش این محموله مکشوفه برابر اعلام نظر کارشناسان مربوطه را چهار میلیارد ریال عنوان کرد و بیان داشت: در این رابطه یک نفر دستگیر و همراه با پرونده تشکیل شده تحویل مراجع قضائی شد.

کد خبر 350955

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.