احداث مجتمع فرهنگی در خوانسار

خوانسار- رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خوانسار گفت: خبرنگار تریبون آزاد جامعه است و با نقد منصفانه و به دور از حواشی سیاسی کشور باید مطالبه گری کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان خوانسار، محمدجواد عصاری امروز (چهارشنبه) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خبرنگاران عامل توسعه و پیشرفت جامعه هستند، برخی مسئولان ممکن است به دلیل روزمرگی در امور جامعه کوتاهی ‌کنند، در این راستا خبرنگاران با نگاه مثبت می‌توانند مطالبات مردم را به آنان انتقال دهند.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خوانسار گفت: خبرنگار تریبون آزاد جامعه است، بنابراین باید با نقد منصفانه و به دور از حواشی سیاسی کشور مطالبه گری کند و با قلم و انتشار اخبار، افکار عمومی را از وضعیت جامعه آگاه سازد.

وی با بیان اینکه خبرنگاران چشم سوم جامعه هستند، تصریح کرد: خبرنگاران و رسانه‌ها مشاوران ارشد مسئولان در مطالبه‌گری از حق و حقوق معوق مانده مردم هستند.

عصاری با بیان اینکه خوانسار نیازمند احداث مجتمع فرهنگی است، افزود: قطعه زمینی برای احداث مجتمع فرهنگی در اختیار اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خوانسار قرار دارد، بنابراین پیگیری جذب اعتبار احداث این مجتمع فرهنگی ضروری است.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خوانسار خاطرنشان کرد: معیار سنجش فرهنگ هر شهرستانی به لحاظ داشتن خبرنگار، هنرمندان فعال، مراکز دانشگاهی و مؤسسات فرهنگی است.

وی گفت: ایجاد شرکت تعاونی برای مسکن هنرمندان و خبرنگاران خدمت به جامعه هنری است، در این راستا با همکاری اصحاب هنر و رسانه در ایجاد شرکت تعاونی مسکن، تملک زمین و احداث مسکن از سوی راه ‌و شهرسازی کوتاهی نخواهیم کرد.

عصاری با بیان اینکه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خوانسار فاقد ساختمان اداری است که زیبنده شهرستان نیست، خاطرنشان کرد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خوانسار  یک اداره سمبلیک نیست و در امورات فرهنگی شهر دخالت می‌کند.

کد خبر 350912

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.