پیشرفت ۵۰ درصدی احداث پارکینگ مشارکتی عسگریه

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان از پیشرفت ۵۰ درصدی احداث پارکینگ مشارکتی در کنار بیمارستان عسگریه خبرداد و گفت: با توجه به ترافیک سنگین خیابان عسگریه همزمان با احداث پارکینگ، طرح های ترافیکی در این خیابان اجرا می شود.

عبدالرسول امامی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: احداث پارکینگ خیابان عسگریه به صورت مشارکتی با بیمارستان در حال اجراست.

وی با اشاره به پیشرفت ۵۰ درصدی احدای پارکینگ عسگریه تصریح کرد: مشارکت و احداث پارکینگ بیمارستان عسگریه با ظرفیت ۲۲۰ خودرو  با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال و احداث پارکینگ مقابل درمانگاه خیریه ام‌البنین با هزینه‌ای بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال از پروژه‌های اصلی منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان محسوب می‌شود.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان با اشاره به دیگر پروژه‌های این منطقه در سال‌جاری، ادامه داد: تکمیل احداث فرهنگسرای حصه و خانه کودک استاد همایی، پیاده‌روسازی و آسفالت معابر اصلی و فرعی سطح منطقه و ساماندهی خیابان امامزاده ابراهیم و روشنایی پارک‌های سطح منطقه از جمله برنامه‌های این منطقه  در سال ۹۷ خواهد بود.

امامی در خصوص اصلاح هندسی خیابان‌های جی و خواجه عمید، اضافه کرد: بهینه‌سازی تالار هنر، ساماندهی پارک شهری لاله و پارک‌های محلی سطح منطقه در سال جاری انجام می‌شود.

کد خبر 350884

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.