کشف ۲ تن کود شیمیایی قاچاق در نجف‌آباد/ ۹ واحد صنفی آرایشی بهداشتی پلمب شد

کشف دو تن کود شیمیایی قاچاق در نجف‌آباد، کشف ۲۴تن شکر احتکار شده در برخوار، سه مجروح در برخورد اتوبوس مسافربری با کامیون کشنده، کشف بیش از ۲۶کیلو گرم انواع مواد مخدر در نائین و پلمپ ۹ واحد صنفی فروش لوازم آرایشی و بهداشتی در اصفهان از مهم‌ترین اخبار انتظامی استان طی ۲۴ ساعت اخیر بود.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نیروی انتظامی استان اصفهان، محمدرضا خدا دوست، فرمانده انتظامی نجف آباد گفت: در اجرای طرح کنترل محورهای مواصلاتی و مبارزه با قاچاق کالا ماموران پلیس آگاهی این شهرستان با ایست و کنترل و بررسی خودروهای عبوری به یک دستگاه خودروی نیسان مشکوک شدند.

وی در ادامه افزود: مأموران با هماهنگی مقام قضائی از خودرو بازرسی به عمل آوردند که در نهایت مقدار ۲ تن کود شیمیایی خارجی قاچاق شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد با بیان اینکه ارزش این محموله برابر اعلام کارشناسان مربوطه ۱۵۰ میلیون ریال عنوان شده، اذعان کرد: در همین رابطه، یک نفر دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل شد.

۲۴تن شکر احتکار شده در برخوار کشف شد

سرهنگ علی براتی، فرمانده انتظامی برخوار گفت: در پی کسب خبری مبنی بر دپوی شکر در انباری، موضوع در دستور کار مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان برخوار قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پس از انجام تحقیقات لازم و کسب اطمینان از درستی موضوع، طی هماهنگی با مقام قضائی به همراه نماینده بازرسی اتاق اصناف از محل مورد نظر بازدید به عمل آوردند.

این مقام مسئول با بیان اینکه در این عملیات تعداد ۲۴ تن شکر احتکار شده کشف شده است، گفت: ارزش محموله مکشوفه برابر اعلام کارشناسان مربوطه بیش از یک میلیارد ریال اعلام شده است.

توقیف لاستیک های میلیاردی قاچاق در نائین

سرهنگ صادق کاظم زاد، فرمانده انتظامی شهرستان نائین اظهار کرد: ماموران انتظامی مستقر در ایستگاه بازرسی شهید "شرافت" فرماندهی انتظامی شهرستان نائین در راستای مبارزه با قاچاق کالا حین کنترل خودرو های عبوری به دو دستگاه کامیون که از استان های شرقی کشور به سمت تهران در حرکت بودند مشکوک و بلافاصله آنها را توقیف کردند.

این مقام انتظامی ادامه داد: در این عملیات طی هماهنگی با مقام قضائی از خودروها بازرسی به عمل آمد که در نتیجه تعداد ۳۸۸حلقه لاستیک خارجی قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نائین، ارزش این محموله مکشوفه را براساس اعلام نظر کارشناسان مربوطه پنج میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: در این رابطه دو نفر به جرم حمل کالای قاچاق دستگیر و همراه پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل شدند.

برخورد اتوبوس مسافربری با کامیون کشنده ۳ مجروح بر جای گذاشت

سرهنگ حسین پورقیصری، رییس پلیس راه استان اصفهان گفت : ساعت ۴۰ دقیقه بامداد امروز در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر برخورد یک دستگاه اتوبوس مسافربری با کامیون کشنده در محور "اردستان به نایین" ، مأموران پلیس راه اردستان به منظور بررسی حادثه در محل حاضر شدند.

وی ادامه داد: در این حادثه ۳ نفر از مسافران اتوبوس به شدت مجروح و به وسیله نیروهای امدادی به بیمارستان منتقل شدند.

این مقام انتظامی افزود: کارشناسان پلیس راه علت وقوع این حادثه رانندگی را عدم رعایت فاصله طولی از سوی راننده اتوبوس اعلام کردند.

کشف بیش از ۲۶کیلو گرم انواع مواد مخدر در نائین

وی ادامه داد: برابر اعلام گزارشی مبنی بر اینکه یکی از قاچاقچیان مواد مخدر قصد انتقال مقادیری مواد افیونی به وسیله یک دستگاه خودرو تریلی از استان های جنوبی به مرکز کشور را دارد، بلافاصله ماموران موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران، خودرو مورد نظر که حامل بار مبل و لوازم منزل بوده را شناسایی و متوقف کردند

سرهنگ کاظم زاد اضافه کرد: در این عملیات با همکاری عوامل سپکا طی بازرسی از خودرو مقدار۶کیلو و ۴۶۴گرم تریاک بالفافه و۱۹کیلو و ۸۱۵گرم حشیش که بصورت ماهرانه ای جاساز شد بود، کشف شد.

کشف ۳۶ وسیله نقلیه مسروقه ظرف ۲۴ ساعت گذشته در اصفهان

سرهنگ محمد علی یوسلیانی، جانشین فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان  اظهار کرد: ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان در راستای پیشگیری از سرقت طی یک عملیات ضربتی موفق شدند ، ۱۶ دستگاه خودرو و ۱۰ دستگاه موتورسیکلت مسروقه را  ظرف ۲۴ ساعت گذشته کشف و به مالباختگان تحویل دهند

این مقام انتظامی با بیان اینکه سهل انگاری مالباختگان مهمترین عامل در به سرقت رفته وسایل نقلیه آنها است، گفت: متأسفانه مالکان خودرو و موتورسیکلت کمتر به توصیه های پلیس در رابطه با مجهز کردن وسایل نقلیه خود به وسایل بازدارنده سرقت و تجهیزات ایمنی توجه می کنند.

سرهنگ "یوسلیانی" با اشاره به دستگیری تعدادی سارق در این عملیات ادامه داد: تمامی مالباختگان شناسایی و وسایل نقلیه مسروقه به آنان بازگردانده شد که این اقدام موجبات خرسندی آنان را در پی داشت.

پلمپ ۹ واحد صنفی فروش لوازم آرایشی و بهداشتی در اصفهان

سرهنگ محمد حسن اسماعیلی، سرپرست پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی، طرح بازدید و کنترل واحد های صنفی لوازم آرایشی و بهداشتی در شهر اصفهان توسط ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی این پلیس اجرا شد.

وی ادامه داد: در همین راستا ماموران نظارت بر اماکن عمومی پلیس در این طرح از ۱۸۸ واحد صنفی بازدید کردند که در نهایت ۹ واحد صنفی متخلف شناسایی و به علت عدم رعایت قوانین و مقررات مربوطه با حکم مقام قضائی پلمپ شدند.

وی از صدور اخطاریه پلمپ برای ۲۱ واحد صنفی دیگر خبر داد و گفت: همچنین از متصدیان ۴۲ واحد صنفی دیگر نیز تعهد اخذ شده که در صورت عدم رعایت مقررات مربوطه برابر قانون با آنان برخورد خواهد شد.

شناسایی باند ۹ نفره قدرت نمایی در فضای مجازی

وی  گفت: به دنبال انتشار فیلمی در شبکه اجتماعی اینستاگرام که در آن تعدادی از اراذل و اوباش با استفاده از سلاح گرم شکاری غیر مجاز و غیر متعارف اقدام به قدرت نمایی کرده موجبات نگرانی شهروندان را سبب شده بودند موضوع به صورت ویژه و خاص در ستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی استان اصفهان قرار گرفت.

سرهنگ اسماعیلی افزود: در این خصوص تحقیقات ویژه و گسترده ای انجام و در نهایت هویت اصلی این افراد شرور شناسایی و طی هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات ضربتی ۹نفر از افراد وعوامل اصلی دستگیر وجهت اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل شدند.

وی اضافه کرد: یکی از اولویت های اصلی پلیس امنیت عمومی استان اصفهان رصد تحرکات اراذل و اوباش در فضای مجازی است که عمدتاً این افراد با انتشار تصاویر و فیلم هایی از اقدامات مجرمانه خود سعی در قدرت نمائی ، جلب توجه و اعلام وجود می کنند، که پلیس با پایش و رصد مستمر این اقدامات و تحرکات فرصت عرض اندام را از آنان می گیرد.

سرپرست پلیس امنیت عمومی استان خاطر نشان کرد:برخورد قاطع وقانونی با افراد هنجار شکن واراذل واوباش در سطح استان وشهر اصفهان از مطالبات جدی مردم است و ماموارن این پلیس خود را موظف ومکلف به اجرای قانون و تامین نظر مردم شهید پرور اصفهان می داند.

کد خبر 350868

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.