پاتک تعزیرات به انبار بزرگی با ۵۰ هزار دستگاه لوازم خانگی احتکار شده!

رییس سازمان تعزیرات حکومتی گفت: در بحث احتکار هم اخیرا یک انبار با بیش از ۵۰ هزار دستگاه لوازم خانگی کشف و پلمب شده است.

به گزارش ایمنا، جمال انصاری در نشست صمیمی با مدیرکل و روسای شعب اداره کل تعزیرات حکومتی استان تهران، گفت: شرایط فعلی کشور برای بخش زیادی از مردم طاقت فرسا است و در این شرایط مردم از ما توقع زیادی دارند.

وی با تاکید بر لزوم برخورد با مفاسد اقتصادی طبق بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب، افزود: بیانات و سخنان مقامات عالی کشور بیانگر مسائل و چراغ راه است و باید براساس خواسته های مردم در انجام ماموریت های سازمانی بکوشیم.

انصاری افزود: ما قطعا از این شرایط عبور می کنیم اما آنچه مهم است تاثیرگذاری سازمان ما در ایجاد امنیت و آرامش برای مردم است و به همین منظور لازم است که سازمان در تمام ابعاد استراتژی های مشخص داشته باشد.

رییس سازمان تعزیرات گفت: مدت زمان رسیدگی به پرونده های کالا و خدمات در سال جاری نسبت به سال گذشته یک سوم کاهش داشته است.

در این نشست محمد علی اسفنانی، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران نیز به ارائه گزارشی از اقدامات اخیر پرداخت و گفت: ۳۵ مورد بازرسی در مورد کاغذ انجام شده و در بحث احتکار نیز اخیرا یک انبار با بیش از ۵۰ هزار دستگاه لوازم خانگی کشف و پلمب شده است.

کد خبر 350866

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.