نوسازی بافت‌های فرسوده ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است

شهردار کلیشاد و سودرجان گفت: نوسازی و بهسازی بافت فرسوده به علت ساماندهی مبلمان شهری و مدیریت بحران امری مهم و ضروری است.

حامد اخگر در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین برنامه‌های شهرداری بازسازی بافت‌های ناکارآمد شهری است، اظهار کرد: برای طرح ترمیم بافت‌های فرسوده و اجرای این طرح در شهر کلیشاد و سودرجان جلسه تغییر و بررسی رویکرد در باره احیا و نوسازی بافت فرسوده  با حضور مدیران شهری برگزار شده است.

وی با بیان اینکه نوسازی بافت‌های فرسوده برای توسعه شهری ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است، تاکید کرد: نوسازی و بهسازی بافت فرسوده به علت ساماندهی مبلمان شهری و مدیریت بحران امری مهم و ضروری است.

شهردار کلیشاد و سودرجان با بیان اینکه باید به بافت فرسوده به صورت جامع نگریست و مدیریت کرد، گفت: نوسازی، بهسازی و ترمیم بافت فرسوده و تاثیر آن در زیباسازی شهر و مهم‌تر به لحاظ ایمنی در اولویت‌های شهرداری‌ کلیشاد و سودرجان قرار می گیرد.

وی افزود: برای تهیه طرح ها و انجام اقدامات در این بافت‌ها، باید بهسازی و نوسازی، مورد بررسی قرار گیرد همچنین باید مدیران شهری برای سرعت بخشیدن به اجرای طرح‌های مدون شده در زمینه بهسازی و نوسازی بافت‌های فرسوده در شهر تمام تلاش خود را به کار گیرند.

کد خبر 350801

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.