بازگشت رشته تربیت بدنی به دانشگاه نجف آباد

نجف آباد- در سال های اخیر رشته تربیت بدنی در دانشگاه آیت نجف آباد با وجود سابقه ۲۰ ساله و امکانات بسیار زیاد حذف شده بود، اما خوشبختانه به همت مسئولان شهرستان بار دیگر این رشته در چرخه تحصیل دانشگاه نجف آباد قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا از نجف آباد مشاور رییس دانشگاه فرهنگیان کشور با سفر به نجف آباد از امکانات مختلف دانشگاه فرهنگیان شهید آیت نجف آباد بازدید کرد تا بازگشت رشته تربیت بدنی به این مجموعه در دستور کار قرار گیرد. سالن چند منظوره ورزشی فرهنگ، زمین چمن، سالن کشتی، سالن ژیمناستیک امام علی (ع)، سالن تنیس، زمین آماده سازی شده برای فوتبال ساحلی، آشپزخانه و سلف سرویس، ساختمان آموزش، سالن آمفی تئاتر و سراهای دانشجویان مورد بازدید قرار گرفت.

در ادامه برنامه، مشاور رییس دانشگاه فرهنگیان کشور به همراه رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان نجف آباد از امکانات مجموعه ورزشی آزادی بازدید و در جریان آخرین افتخارات و پتانسیل های انسانی شهرستان در عرصه ورزش قرار گرفت. مجموعه ورزشی آزادی دارای امکاناتی همچون استخر و سونا، سالن تیراندازی با تپانچه و کمان، سالن سرپوشیده و زمین چمن است.

پس از این بازدید جلسه ای با حضور مسئولان دانشگاه فرهنگیان و مدیر آموزش و پرورش شهرستان برگزار شد، که در آن مسئولان از حذف نسنجیده رشته تربیت بدنی در این دانشگاه با وجود تمامی قابلیت ها و امکانات انتقاد کردند و خواستار تجدید نظر هر چه سریع تر در این باره شدند.

مشاور رییس دانشگاه فرهنگیان کشور با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص تقویت دانشگاه فرهنگیان گفت: تلاش داریم رشته هایی مانند تربیت بدنی را به مراکزی بدهیم که دارای امکانات خاص باشند البته در مرکز شهید آیت نجف آباد، چنین قابلیت هایی در سطح بالا وجود دارد.

به گزارش ایمنا، دانشگاه فرهنگیان شهید آیت نجف آباد با حدود هفت هکتار مساحت، بیش از ۴۳ سال سابقه فعالیت دارد و تاکنون نزدیک به ۹ هزار معلم از این مجموعه فارغ التحصیل شده اند. رشته تربیت بدنی این دانشگاه نیز با وجود سابقه ۲۰ ساله و امکانات بسیار زیاد، در سال های اخیر حذف شده بود.

کد خبر 350794

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.