قفل ترافیک در بزرگراه شهید خرازی

اگر بخواهید از شمال به جنوب بزرگراه شهیدخرازی حدفاصل خیابان امام خمینی(ره) تا پل وحید حرکت کرده تا به مقصد برسید، بد نیست بدانید که دوسوم مسیر را در ترافیک سپری خواهید کرد، مسیر جنوب به شمال این بزرگراه نیز ترافیک سنگینی دارد.

به گزارش ایمنا و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی سامانه ترافیکی شهر اصفهان، امروز- ‌دوشنبه ساعت 21-  مسیر حرکت در خیابان کمال اسماعیل به سمت شمال پل فردوسی تردد خودروها به آرامی انجام می شود.

بر اساس این گزارش، در خیابان آیت الله مطهری ترافیک نیمه سنگینی مشاهده می‌شود، اما در روگذر خیابان امام‌خمینی(ره) مشکلی در رفت و آمد خودروها دیده نمی‌شود.

از پل چمران به سمت خیابان جابرانصاری تردد خودروها به سختی امکان‌پذیر است، اوضاع ترافیک در خیابان حکیم‌نظامی حدفاصل خیابان شریعتی تا خیابان نظر پر حجم دیده می‌شود.

ترافیک در خیابان دکتر بهشتی حدفاصل تقاطع صائب به سمت چهارراه دکتر بهشتی نیمه سنگین است، مسیر غرب به شرق خیابان نواب صفوی نیز حجم بالای خودروهای عبوری ترافیک سنگینی ندارد.

در بلوار دانشگاه حدفاصل میدان آزادی تا تقاطع توحید با توجه به پارک دوبل خودروها رفت وآمدخودروها به سختی صورت می‌گیرد.

ترددها در مسیر شمال به جنوب خیابان لاله به سمت میدان قدس و در ادامه در خیابان علامه مجلسی به سمت چهارراه ابن‌سینا به صورت نیمه سنگین مشاهده می‌شود.

اگر بخواهید از شمال به جنوب بزرگراه شهید خرازی حدفاصل خیابان امام خمینی(ره) تا پل وحید حرکت کرده تا به مقصد برسید، بد نیست بدانید که دوسوم مسیر را در ترافیک سپری خواهید کرد، مسیر جنوب به شمال این بزرگراه نیز ترافیک سنگینی دارد.

تمام مسیرهای منتهی به جنوب سی و سه پل از جمله بلوارهای ملت، آیینه خانه و همچنین خیابان چهارباغ بالا ترافیک سنگینی دارد.  تردد خودروها در زیرگذر میدان امام علی(ع) به سمت خیابان هاتف به خصوص حوالی کوچه مشیر روان مشاهده می‌شود، مسیر شرق به غرب خیابان جی نیز مشابه این وضعیت را دارد.

کد خبر 350785

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.