Google Assistant؛ دریچه‌ای تازه به سوی دنیای خبر

شرکت گوگل به تازگی ویژگی جدیدی به برنامه دستیار گوگل اضافه کرده است که قابلیت پخش جدیدترین اخبار روز جهان را برای کاربران فراهم می‌کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت گوگل در ماه می از اپلیکیشن جدید خبری خود با نام " AI-powered News" رونمایی کرد که برای ارائه گزارش‌های خبری در تمام زوایا طراحی شده بود. اما اگر شما خواستار شنیدن آخرین خبرهای برتر جهان باشید و امکان استفاده از دست‌ها و چشم‌ها برایتان وجود نداشته باشد، چه می‌کنید؟ آیا برنامه‌ای به کمکتان خواهد آمد؟

شرکت گوگل به تازگی ویژگی جدیدی به برنامه دستیار گوگل (Google Assistant) اضافه کرده است که می‌توانید آن را بر روی گوشی اندرودید خود نصب کرده و از آن سوال کنید: "سلام گوگل، آخرین اخبار چیست؟" در این صورت گوشی شما اخباری را برای‌تان پخش می‌کند که آن‌ها را نه تنها از Google News، بلکه رسانه‌های مختلف خبری گردآوری کرده است.

همچنین کاربران می‌توانند پرسش خود را به صورت خصوصی‌تر مطرح کرده و جدیدترین اخبار ناسا و یا خبرهایی مربوط به "جیانکارلو استانتون"، گرانقیمت‌ترین ورزشکار جهان را دریافت کنند. جالب‌تر اینکه برای دستگاه‌های هوشمند جدید امکان پخش تیتر خبرهای ورزشی، سیاسی و ... به صورت صوتی و تصویری نیز وجود دارد و تنها کافی است کاربران منابع خبری خود را از میان صدها گزینه مانند شبکه سی ان ان، بی بی سی و ...انتخاب کنند.

حال چنانچه کاربران از دستیار گوگل در مورد  یک موضوع خاص درخواست کنند، ویدیوهای مرتبط توصیه شده از یوتیوب بر روی صفحه نمایش، نشان داده می‌شوند. اما باید توجه داشت که این امکان تنها برای کاربران دستگاه‌های اندرویدی وجود دارد و شرکت گوگل قصد دارد قابلیت جدید را بر روی دستگاه‌های اندرویدی خودکار نظیر هدفون‌هایی با امکان نصب برنامه دستیار گوگل، اضافه کند.

کد خبر 350778

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.