آکادمی تنیس آپادانا میزبان مسابقات تنیس ۱۵۰۰ امتیازی

مسابقات تنیس آزاد آقایان ۱۵۰۰ امتیازی ++A(اِی پلاس پلاس) از ۲۴ مردادماه در آکادمی تنیس آپادانا آغاز می شود.

مجید جلالی، مدیر روابط عمومی این مسابقات در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا گفت: پس از میزبانی موفق باشگاه آپادانا از مسابقات دویس کاپ آسیا در سال ۹۶، طی رایزینی های صورت گرفته با فدراسیون تنیس توانستیم مجوز میزبانی مسابقات آزاد آقایان ۱۵۰۰ امتیازی ++A را در یافت کنیم.

وی افزود: در بخش انفرادی این مسابقات ۱۲۸ شرکت کننده در جدول مقدماتی حاضر هستند که ۱۶ نفر آن ها به جدول ۶۴ تایی و اصلی صعود می کنند و به همراه ۴۸ نفر تنیسور رنکینگ دار در جدول اصلی به رقابت می پردازند. در بخش تیمی یا دو نفره نیز ۳۲ تیم حاضر خواهند بود که مسابقات در هر دو بخش از روز ۲۴ مرداد آغاز می شود و تا ۲ شهریور ماه ادامه خواهد داشت.

مدیر روابط عمومی مسابقات تنیس ۱۵۰۰ امتیازی تصریح کرد: به نفر اول این مسابقات ۱۵۰۰، نفر دوم ۱۰۰۰، نفر سوم ۶۰۰ و نفرات چهارم و پنجم ۳۶۰ امتیاز تعلق می گیرد. همچنین در بخش دو نفره نیز تیم اول ۳۷۵، تیم دوم ۲۵۰، تیم سوم ۱۵۰ و تیم های چهارم و پنجم صاحب ۹۰ امتیاز خواهند شد.

جلالی با اشاره به جوایز نقدی در نظر گرفته شده برای نفرات برتر این مسابقات، ادامه دادا: در بخش انفرادی به نفر مبلغ اول ۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، نفر دوم ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و نفرات سوم مشترک ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان جایزه داده می شود. در بخش دونفره یا تیمی نیز، به تیم اول ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان، تیم دوم یک میلیون تومان و تیم های سوم مشترک ۸۰۰ هزار تومان جایزه تعلق می گیرد.

وی خاطر نشان کرد: این مسابقات از ساعت ۹ صبح روز ۲۴ مرداد در آکادمی تنیس آپادانا واقع در ورزشگاه ۲۲ بهمن آغاز می شود و در روز ۲ شهریور ماه با برگزاری دیدارهای نهایی و مراسم اختتامیه به کار خود پایان می دهد.

کد خبر 350777

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.