انجمن دوستداران میراث فرهنگی دهاقان تشکیل شد

دهاقان –فرماندار شهرستان دهاقان گفت: با تشکیل انجمن دوستداران گردشگری و حضور علاقه‌مندان میراث فرهنگی در آن می توان گام های مثبتی در جهت رفع مشکلات و موانع برداشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان دهاقان، علی اصغر قاسمیان در حاشیه افتتاح نمایشگاه صنایع دستی با بیان اینکه حفظ صنایع دستی باعث ایجاد اشتغال می شود، اظهار کرد: توجه به حوزه های مختلف میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری رونق اقتصادی به همراه دارد چراکه سبب ایجاد اشتغال می شود.

وی با توجه به اینکه پرونده های بوم گردی و گردشگری در جلسات کمیته اشتغال شهرستان بررسی می شود، افزود: پتانسیل هایی در دهاقان وجود دارد که مغفول مانده، اما باید این ظرفیت ها شناسایی و مشکلات آن رفع شود تا به جذب گردشگر و رونق اقتصادی بیانجامد.

قاسمیان با بیان اینکه بوم‌گردی به برنامه نیاز دارد، عنوان کرد: ظرفیت‌های گردشگری و جاذبه‌های شهرستان باید شناسایی شده و برنامه مشخصی برای بوم‌گردی در شهرستان تبیین شود.

فرماندار دهاقان با اشاره به جذب سرمایه گذار در شهر تصریح کرد: مسئولان گره های کور پیش روی سرمایه گذاران در بخش های مختلف را با همکاری و تعامل یکدیگر باز کنند و در صورت هرگونه مشکل با مراجعه به فرمانداری از طریق استان پیگیری خواهیم کرد.

وی از تشکیل انجمن دوستداران میراث فرهنگی خبر داد و گفت: با تشکیل انجمن دوستداران گردشگری و حضور علاقه‌مندان میراث فرهنگی در آن می توان گام های مثبتی در این زمینه برداشت.

کد خبر 350759

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.