افزایش دو برابری کشف سلاح گرم در استان اصفهان

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: کشفیات سلاح گرم در استان اصفهان دو برابر سال گذشته بوده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سردار مهدی معصوم بیگی پیش از ظهر امروز در مراسم رونمایی از کشفیات عملیات مرصاد در جمع خبرنگاران گفت: در عملیات مرصاد ۱۰ در حوزه مبارزه با قاچاق کالا ۸۲ تیم تجهیز شدند که حدود ۶۰ میلیارد ریال کالای قاچاق و یا ظن قاچاق را کشف، ۴۳ خودروی حامل کالای قاچاق را توقیف و ۷۳ نفر قاچاقچی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه از ابتدای سال جاری حدود ۴۵ میلیارد تومان کالای قاچاق در سطح استان اصفهان کشف شده است، ادامه داد: در این زمینه ۱۱۰۰ نفر را شناسایی و دستگیر کردیم.

وی در خصوص دستاوردهای عملیات مرصاد در حوزه مبارزه با مواد مخدر نیز گفت: در این زمینه ۱۵ تن انواع مواد مخدر کشف شد که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۵ درصد افزایش یافته است.

سردار معصوم بیگی افزود: در عملیات مرصاد ۱۰ حدود ۱۵۰۰ کیلو انواع مواد مخدر کشف شده است. مواد مخدر کشف شده در استان‌ها به مرکز منتقل و بخشی از آنها برای دارو سازی مصرف و مابقی مواد نیز امحا خواهد شد.

وی با بیان اینکه اراذل و اوباش خط قرمز مطلق نیروی انتظامی استان اصفهان هستند، تصریح کرد: در این زمینه فعالیت‌های خوبی صورت گرفته و سلاح‌های مختلفی را از اراذل و اوباش کشف و آنها را نیز دستگیر کرده‌ایم.

فرمانده انتظامی استان اصفهان تاکید کرد: اراذل و اوباش به شدت در رصد نیروی انتظامی قرار دارند و نباید هیچگونه تحرکی را در استان داشته باشند. در بخش برخورد با اراذل و اوباش ۶۰ درصد افزایش برخورد را داریم که این موضوع مطالبه همگانی است.

وی گفت: بر اساس آخرین ارزیابی‌ها شرایط امنیتی استان خوب است و برنامه‌های بسیار خوبی ار سوی نیروی انتظامی برای افزایش امنیت تعریف شده است.

معصوم بیگی ادامه داد: کشفیات سلاح گرم در استان اصفهان امسال دو برابر سال گذشته بوده است.

کد خبر 350748

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.