شهر از منظر اقتصاد شهری

دومین شماره «شهرگاه»؛ نشریه الکترونیکی تخصصی مدیریت شهری منتشر شد. شماره مردادماه «شهرگاه» نگاه ویژه ای به موضوعات اقتصاد شهری دارد.

به گزارش ایمنا، طی این شماره در میزگردی با حضور سه تن از کارشناسان، نقش شهرداری ها در اقتصاد شهری مورد بررسی قرار می گیرد. همچنین بودجه نویسی برای شهر نیویورک نیز مورد کنکاش قرار گرفته است.

در این شماره مروری بر کتاب کارآفرینی هنر و توسعه اقتصاد می شود که به موضوع تأثیرات اقتصادی حضور هنرمندان در شهر می پردازد.

بحران آب در کالیفرنیا و نحوه گذار از آن، اکوسیستم کارآفرینی با تکیه بر فناوری‌های نو در شهرها از جمله دیگر موضوعات مورد بحث در شماره دوم نشریه الکترونیکی «شهرگاه» است.

«شهرگاه» به مباحث مدیریت شهری می‌پردازد و بنا دارد به صورت ماهانه تضارب آرا، اندیشه و بازگویی تجارب و دیدگاه ها و نیز بیان تحولات و دستاوردها در حوزه های مختلف شهری را به بحث گذارد.

مروری بر آخرین پژوهش های حوزه مدیریت شهری بخش دیگری از محتوای این مجله الکترونیکی است.

نشریه شهرگاه را خبرگزاری ایمنا در همکاری با مدیریت پژوهش شهرداری اصفهان منتشر می کند و در دورانی که کلان شهرهای ایران با مشکلات فراوان زیست محیطی، اقتصادی، اجتماعی و اجرایی دست به گریبان‌اند، می تواند یک مجالی برای همگرایی بیشتر کارشناسان این عرصه و رسیدن به راه‌حل هایی فراگیر برای مسائل کلان مدیریت شهرهای کشور باشد.

شماره دوم شهرگاه را در اینجا بخوانید.

کد خبر 350735

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.