کشف محموله ۲ و نیم میلیاردی قاچاق در سمیرم

سمیرم- فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم گفت: محموله قاچاق دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی در سمیرم کشف و پنج دستگاه خودرو حامل کالای قاچاق توقیف شد.

سرهنگ سهراب قرقانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان سمیرم با اشاره به کشف و ضبط محموله قاچاق در این شهرستان اظهار کرد: مأموران ایستگاه بازرسی شهید رییسیان در راستای اجرای عملیات مرصاد با مشکوک شدند به یک دستگاه کامیونت ایسوزو، یک دستگاه سواری وانت مزدا و یک دستگاه پراید آن ها را متوقف و مورد بازرسی قرار دادند.

قرقانی خاطرنشان کرد: پس از بازرسی این خودروها دو دستگاه ماشین آلات کشاورزی، چهار تن حبوبات، سه هزار قلم دارو و لوازم بهداشتی و ۲۰۰ کیلو گرم زغال بلوط که همه آن ها فاقد مجوز گمرکی بودند، توقیف شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم ارزش این محموله ها را بالغ بر دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: در این عملیات پنج دستگاه خودرو توقیف و رانندگان آنها نیز دستگیر و به جرم حمل کالای قاچاق تحویل مراجع قضایی شدند.

وی خاطر نشان کرد: مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان سمیرم با تمام ظرفیت و توان عملیاتی خود با قاچاقچیان کالا و مخلان نظام اقتصادی کشور برخورد کرده و از شهروندان نیز می خواهیم تا هرگونه مورد مشکوک را از طریق تماس با تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

کد خبر 350717

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.