تمدید مهلت استخدام در پلیس فتا تا ۳۱ مرداد/ سارقان ۲۳۷ راس دام دستگیر شدند

تمدید مهلت استخدام در پلیس فتای اصفهان تا ۳۱ مرداد، کشف انبار میلیاردی احتکار کالا در تیران و کرون و انهدام باند سارقان احشام با سرقت ۲۳۷ رأس دام در کاشان از مهم ترین اخبار انتظامی استان اصفهان طی ۲۴ ساعت اخیر بود.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نیروی انتظامی استان اصفهان، سرهنگ سید مصطفی مرتضوی، رییس پلیس فتای استان اصفهان گفت: پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان به‌منظور تأمین نیروی انسانی متخصص خود از بین جوانان مؤمن، متعهد، ولایتی، بسیجی،نخبه علمی و کارآمد (مرد) به‌صورت پیمانی پنج ساله و در مقطع افسری استخدام می‌کند.

وی افزود: شرایط اختصاصی استخدام در این پلیس داشتن مدرک تحصیلی لیسانس، فوق‌لیسانس و دکتری در رشته‌های مهندسی فناوری اطلاعات با گرایش‌های( طراحی و تولید نرم‌افزار، تجارت ، مهندسی برق با گرایش مخابرات امن و رمزنگاری ، مهندسی کامپیوتر با گرایش‌های نرم‌افزار، هوش مصنوعی و رباتیک، شبکه‌های کامپیوتری، معماری سیستم‌های کامپیوتری، رایانش امن و از دانشگاه‌های دولتی و آزاد است .

سرهنگ مرتضوی حداکثر سن برای مقطع کارشناسی را ۲۲ سال ، کارشناسی ارشد ۲۴ سال و دکتری ۲۸ سال دانست و ادامه داد: در صورت داشتن کارت پایان خدمت ۲ سال به سن استخدامی افزوده می‌شود.

وی اضافه کرد: همچنین برای بسیجیان با عضویت فعال و اعضاء پلیس افتخاری ۲سال ، به خانواده شهدا، جانبازان، نخبگان و استعدادهای برتر، دارا بودن مقامات برتر کشوری و بین‌المللی مرتبط، خانواده کارکنان نیروهای مسلح و حافظان کل قرآن کریم ۲سال به سن استخدامی آن ها افزوده می شود و داوطلبانی که بستگان درجه‌یک و ۲ شهدا ( پدر، مادر، برادر، خواهر، همسر و فرزند) هستند از ۵سال تسهیلات سنی برخوردار خواهند شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه ثبت‌نام از داوطلبان به‌صورت بومی خواهد بود، افزود: داشتن گواهینامه رانندگی پایه دوم و یا سوم برای داوطلبان الزامی است و دوره آموزش پذیرفته‌شدگان شبانه‌روزی و مدت آن تابع مقررات خاص خواهد بود.

رئیس پلیس فتای فرماندهی انتظامی استان اصفهان در پایان خاطرنشان کرد: مهلت ثبت‌نام استخدام در این پلیس تا ۳۱ مردادماه تمدید شده و داوطلبان می‌توانند جهت ثبت نام و آگاهی از شرایط عمومی و تخصصی جذب و گزینش، به سایت رسمی پلیس فتا به نشانی www.cyberpolice.ir مراجعه کنند.

کشف انبار میلیاردی احتکار کالا در تیران و کرون

سرهنگ علی صادقی، فرمانده انتظامی شهرستان تیران و کرون اظهار کرد: در پی  سوء استفاده برخی از فروشندگان و توزیع کنندگان کالاهای اساسی مردم ، موضوع شناسایی و برخورد با محتکران اقتصادی در دستور کار مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان تیران و کرون قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی های صورت گرفته مشخص شد برخی از فروشندگان لاستیک کامیون و تریلر از عرضه لاستیک خودداری کرده و باعث بروز مشکلات شدیدی در این صنف شدند، که سرانجام مأموران این فرماندهی موفق شدند انبار احتکار لاستیک کامیون و تریلر ایرانی و خارجی را در این شهرستان شناسایی کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان تیران و کرون ادامه داد: مأموران با هماهنگی مقام قضائی از این انبار بازدید به عمل آوردند که در نتیجه تعداد ۱۴۵ حلقه لاستیک احتکار شده کشف شد.

سرهنگ صادقی با بیان اینکه ارزش محموله مکشوفه برابر اعلام کارشناسان مربوطه پنج میلیارد ریال اعلام شده افزود: در این رابطه با دستور مقام قضایی انبار احتکار کالا پلمپ و یک نفر نیز دستگیر شد.

توقیف بیش از ۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمیرم

سرهنگ سهراب قرقانی، فرمانده انتظامی سمیرم گفت: مأموران ایستگاه بازرسی شهید "رئیسیان" این فرماندهی در راستای اجرای عملیات مرصاد به دو دستگاه کامیون، یک دستگاه کامیونت ایسوزو و یک دستگاه سواری وانت مزدا و یک دستگاه پراید حامل کالای گمرکی در مسیر "سمیرم - شهرضا" مشکوک و آنها را متوقف کردند.

این مقام انتظامی اضافه کرد: در این عملیات دو دستگاه ماشین آلات کشاورزی، چهار تن حبوبات، ۳۰۰۰ قلم دارو و لوازم بهداشتی و ۲۰۰ کیلو گرم زغال بلوط که همگی فاقد مجوز گمرکی بودند توقیف شدند.

سرهنگ قرقانی، ارزش محموله مکشوفه را برابر اعلام کارشناسان مربوطه دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: در این عملیات پنج دستگاه خودرو توقیف و رانندگان آنها نیز دستگیر و به جرم حمل کالای قاچاق تحویل مراجع قضائی شدند.

کشف بیش از ۳۶کیلو گرم مواد افیونی در نائین

سرهنگ صادق کاظم زاد، فرمانده اننظامی نائین گفت: ماموران انتظامی شهرستان "نائین" حین اجرای طرح ایست و بازرسی و کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه سواری پراید مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو مقدار ۳۶ کیلو و ۴۳۰ گرم تریاک که در صندوق عقب خودرو جاساز شده بود کشف شد.

سرهنگ کاظم زاد از توقیف یک سواری سمند که راه پاک کن و همدست این خودرو بود نیز خبر داد و خاطر نشان کرد : در این عملیات ۳ سوداگر مرگ دستگیر و برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

انهدام باند سارقان منازل اصفهان با ۳۰ میلیارد ریال اموال مسروقه

سرهنگ سیعد سلیمیان، رییس پلیس آگاهی استان اصفهان گفت: در پی وقوع چندین مورد سرقت در شهر "اصفهان" و سرقت مقادیر زیادی طلا و جواهر از شهروندان ، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت .

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی پس از انجام یکسری کارهای تخصصی موفق شدند ۵ سارق را که غیر بومی بودند شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کنند.

سرهنگ سلیمیان از اعتراف سارقان به ۱۰ فقره سرقت خبر داد و بیان داشت : در بازجوئی از مخفیگاه سارقان ۳۰ میلیارد ریال اموال مسروقه شامل جواهر ، طلا و دیگر وسایل ارزشمند کشف شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: در این خصوص پرونده تشکیل و متهمان برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

تصادف لیفان و نیسان با یک کشته و سه مجروح در اصفهان

سرهنگ حسین پورقیصری، رییس پلیس راه استان اصفهان گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تصادف یک دستگاه سواری لیفان با وانت نیسان در آزاد راه "امیرکبیر" بلافاصله تیم بررسی تصادفات جاده ای به محل اعزام شد.

وی افزود: متاسفانه در اثر این حادثه رانندگی یکی از سرنشینان وانت نیسان در دم فوت و راننده و یکی از سرنشینان وانت نیسان و یک سرنشین از سواری لیفان به شدت مجروح شده بودند.

این مقام انتظامی ادامه داد: کارشناسان پلیس راه "کاشان-اصفهان" علت وقوع این تصادف جاده ای را عدم توجه به جلو توسط راننده سواری لیفان اعلام کرده اند.

انهدام باند سارقان احشام با سرقت ۲۳۷ رأس دام در کاشان

سرهنگ علی پورکاوه، فرمانده انتظامی کاشان گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت احشام در سطح شهرستان کاشان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان تصریح کرد: کارآگاهان پس از انجام تحقیقات گسترده و انجام یک سری اقدامات علمی و تخصصی سرانجام هویت اعضای یک باند ۳ نفره ای که در این سرقت ها دست داشتند را شناسایی و طی هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات ضربتی متهمان را در مخفیگاه خود دستگیر کردند.

وی اضافه کرد: متهمان هنگامی که با مدارک و مستندات پلیس مواجه شدند با اعتراف به بزه ارتکابی به سرقت ۲۳۷ رأس دام اقرار کردند.

کد خبر 350712

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.