۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۱
سفرهای درون شهری را مدیریت کنید

با توجه به شلوغی خیابان‌های مرکزی شهر از شهروندان انتظار می‌رود نسبت به مدیریت سفرهای درون شهری خود اقدام و تا حدامکان از وسایل نقلیه عمومی همچون اتوبوس و مترو استفاده کنند.

به گزارش ایمنا و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی سامانه ترافیکی شهر اصفهان، امروز- ‌یکشنبه ساعت 20-  مسیر شرق به غرب خیابان سعادت آباد به سمت چهارراه فرایبورگ ترافیک قابل توجهی مشاهده می‌شود.

بر اساس این گزارش، ترافیک عبوری در مسیر غرب به شرق خیابان شریعتی به کندی در جریان است، در خیابان جی حدفاصل چهارراه پروین تا میدان احمدآباد نیز رفت و آمد خودروها به سختی صورت می‌گیرد.

هر دو مسیر رفت و برگشت خیابان کاوه حدفاصل تقاطع بهارستان تا پل چمران ترافیک نیمه سنگین است، در این مسیرها پارک دوبل خودروها در ایجاد ترافیک تاثیر زیادی دارد.

با توجه به مسدود بودن مسیر غرب به شرق خیابان کمال اسماعیل از سمت شمال پل فردوسی به سمت شمال پل خواجو، ترافیک سرسام‌آوری وجود دارد، چنانچه شهروندان این مسیر را برای رسیدن به مقصد خود انتخاب کنند، زمان طولانی را در ترافیک گرفتار خواهند شد.

اوضاع رفت وآمد به غیر از مسیر شرق به غرب بزرگراه شهیدخرازی، در سایر بزرگراه‌های شهر روان است، البته متأسفانه علیرغم توصیه‌های مکرر پلیس، هر روز شاهد تردد موتورسیکلت‌سواران در بزرگراه‌های شهر هستیم.

با توجه به شلوغی خیابان‌های مرکزی شهر از شهروندان انتظار می‌رود نسبت به مدیریت سفرهای درون شهری خود اقدام و تا حدامکان از وسایل نقلیه عمومی همچون اتوبوس و مترو استفاده کنند.

تردد خودروها در میدان بزرگمهر به دلیل پارک یک‌دستگاه اتوبوس در حریم این میدان با مشکل رو به رو شده است، در مسیر ورودی خیابان بزرگمهر نیز به دلیل توقف تاکسی‌ها تردد خودروها به سختی صورت می‌گیرد.

ترافیک در خیابان دکتر بهشتی حدفاصل تقاطع صائب به سمت چهارراه بهشتی سنگین است، همین وضعیت را در مسیر غرب به شرق خیابان نواب صفوی به سمت چهارراه وفایی می‌توان مشاهده کرد.

بلوارهای ملت و آیینه خانه منتهی به جنوب سی و سه پل شرایط ترافیکی خوبی ندارد، در هر دو مسیر رفت و برگشت ترافیک قابل توجهی وجود دارد.

کد خبر 350695

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.