اجرای ۱۲۰ برنامه شهروندی" با هم برای شهر"

۱۲۰ برنامه شهروندی با عنوان "با هم برای شهر" تا ۱۰ شهریور ماه سال جاری در ۹ منطقه شهری اصفهان از سوی اداره توسعه فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان اجرا می شود.

به گزارش ایمنا، رییس اداره توسعه فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان اظهار کرد: جنگ، نمایش، اردو و کارگاه آموزشی از قالب‌های اجرای برنامه‌های "با هم برای شهر"  است که بر اساس نیاز هر منطقه اجرا می شود. در مرحله نخست اجرای این طرح، آموزش شهروندی در مناطق یک، ۴، ۷ ،۸، ۱۱، ۱۲، ۱۳، ۱۴و ۱۵ اجرا خواهد شد.

احمد رضایی ترویج فرهنگ مشارکت در بین شهروندان را از اهداف اداره توسعه فرهنگ شهروندی عنوان کرد و افزود: در این برنامه به مسائل رفتاری همچون کنترل خشم ، حفظ محیط زیست با محوریت فضای سبز و بحران کمبود آب و برق که در حال حاضر با آن مواجه هستیم، پرداخته شده است.

وی از اجرای برنامه‌های شهروندی در مجتمع‌های مسکونی بیش از ۱۰۰ خانوار خبرداد و خاطرنشان کرد: این برنامه با عنوان "محله عمودی"  به موضوعاتی همچون صرفه‌جویی در مصرف برق و آب و معضلات آپارتمان‌نشینی می‌پردازد.

به گزارش ایمنا، علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر از تولیدات فرهنگی و برنامه‌های اداره توسعه فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان می‌توانند با شماره تلفن ۶۱-۳۴۴۶۷۳۶۰ تماس بگیرند و یا به وب سایتshahrvandi.net مراجعه کنند.

کد خبر 350685

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.