خبرهای خوش تفریحی برای شهروندان اصفهانی

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان گفت: ظرف دو ماه آینده، اقدامات خوبی در جهت توسعه مجموعه‌های تفریحی و ورزشی برای شهروندان و گردشگران انجام خواهد شد.

علی معینی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: پس از پنج سال از راه اندازی تله‌سیژ ، بازبینی، معاینه و بررسی آن در دستور کار شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان قرار گرفت، در صورت تایید اداره کل استاندارد و بهره‌گیری از تجهیزات به روز ، تله سیژ به صورت مجدد راه اندازی خواهد شد.

وی اولویت فعالیت‌های این شرکت را سلامت شهروندان دانست و افزود: قبل از نوروز ۹۷ برای نخستین بار تجهیزات شهررویاها را با هزینه چند صد میلیونی بازبینی و بررسی کردیم تا شهروندان با امنیت خاطر بیشتری بتوانند از امکانات آن برخوردار شوند.

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان خاطرنشان کرد: تا دو ماه آینده خبرهای خوبی در خصوص توسعه مجموعه‌های تفریحی و ورزشی برای شهروندان و گردشگران خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه مطالعات خوبی در سایت گردشگری شرق اصفهان انجام شده است، ابراز امیدواری کرد: با همکاری مدیریت جدید پارک شرق، طرح‌هایی در شأن شهروندان اصفهانی و گردشگران اجرایی می‌شود.

معینی تصریح کرد: زمانی که فعالیت خود را در این مجموعه آغاز کردم، سه ماه حقوق کارکنان پرداخت نشده بود و ۹ ماه تعویق در تخصیص مطالبات شهرداری وجود داشت، تمام معوقات میلیاردی به جای مانده از پیش را پرداخت کردیم تا مشکلات افزایش پیدا نکند.

وی با اشاره به پخش مستقیم مسابقات فوتبال تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ در کوه صفه، گفت: این رویداد به نوعی دورهمی فوتبالی در صفه بود که توانستیم ۲۳ هزار نفر را در سه شب پذیرا باشیم، در واقع تلاش شد با طی روند قانونی و اخذ مجوز از فرمانداری اصفهان، شورای تامین و هماهنگی با مقامات انتظامی شهرستان این رویداد بزرگ را که تا به حال تجربه اجرایی آن برای هیچ یک از نهادها وجود نداشت را در سلامت و کیفیت نسبی بالا اجرا کنیم که جا دارد برای چندمین بار از کلیه نهادهای امنیتی، انتظامی، قضایی، فرمانداری اصفهان و ... برای همراهی با مجموعه شهرداری اصفهان تشکر و تاکید کنم کاستی‌های احتمالی این برنامه نیز در برنامه‌های مشابه آینده مرتفع خواهد شد.

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان با اشاره به دیدار با امام جمعه اصفهان افزود: در نظر داریم با توجه به توصیه‌های امام جمعه اصفهان با همکاری تمام نهادهای مربوطه نشاط اجتماعی را پرشورتر از پیش مدیریت کنیم.

وی اظهار کرد: طی ۱۰ ماه گذشته افرادی به صورت شبهه خبرنگار سعی در خدشه‌دار شدن روند فعالیت‌های خدمتگزاران مردم داشتند و بنده نیز از زمان فعالیت در این مجموعه در سیبل نامهربانی‌ها قرار گرفتم، اما سکوت اختیار کردم چرا که نخواستم وارد فضای شیطنت آمیز و حاشیه‌ساز شوم.

معینی اظهارکرد: در شرایط کنونی جامعه و کشور که فشارهای بین المللی اقتصاد کشور را هدف قرار داده و پیکر نحیف به جای مانده از سال‌ها فشار خارجی و سوء مدیریت داخلی، اداره کشور در راستای توسعه را دشوار ساخته است، بنابراین باید به دور از این حاشیه‌ها و با همکاری و همراهی جامعه‌ای پویا موتور توسعه کشور را روشن و پرقدرت نگاه داشت.

وی با بیان اینکه مجموعه سیاحتی سپاهان در بخش های اجتماعی و فرهنگی ارتباط مستمر با سازمان های مردم نهاد دارد، تاکید کرد: در این فضای مالی حاکم بر شهر باید در جهت جریان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهر رویداد محور حرکت کنیم، همچنین تلاش داریم همچون گذشته با همکاری سمن‌های تخصصی در حوزه های مختلف فرهنگی، اجتماعی و ورزشی با طراحی رویدادهای جامعه محور در پویایی فضای شهری نقش خود را ایفا کنیم.

کد خبر 350656

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.