۲ تذکر و یک تقدیر از شهرداری اصفهان

مصوبات شورای نامگذاری معابر شهری اصفهان، تقدیر از خدمات شهری برای کاهش مصرف آب و لزوم شفاف‌سازی بدهی‌های شهرداری به تفکیک سازمان‌ها و مناطق از مهم‌ترین تذکرات اعضای شورای شهر اصفهان در چهل و چهارمین جلسه علنی بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی مقدری، سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان پیش از ظهر امروز (یکشنبه) در چهل و چهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان در بخش تذکرات به فعالیت شش ماهه شورای نامگذاری معابر شهری اصفهان اشاره کرد و گفت: این شورا تاکنون حدود چهار مصوبه داشته که در حال حاضر یکی از این مصوبات به صحن علنی شورا ارسال و حدود سه لایحه از مصوبات شورای نامگذاری در انتظار اعلام وصول است که باید هر چه سریع تر انجام شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان همچنین به اظهارات فرماندار اصفهان مبنی بر قانونی بودن فعالیت‌ شورای نامگذاری معابر شهری اصفهان اشاره کرد و افزود: بر اساس ماده شش قانون اساسی شورای نظارت باید در سه بند نظر خود را در خصوص نامگذاری‌ها اعلام کند.

مقدری با تاکید بر لزوم تسریع در تایید مصوبات شورای نامگذاری در فرمانداری تصریح کرد: با گذشت شش ماه هنوز تغییر نامی بر روی تابلوهای شهری اتفاق نیفتاده است.

قدردانی از شهرداری به دلیل کاهش مصرف آب

کوروش خسروی، رییس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان نیز در این بخش ضمن قدردانی از فعالیت‌های معاونت خدمات شهری شهرداری اصفهان برای همراهی با مردم در کاهش مصرف آب اظهار کرد: مصرف آب در آب‌نماها ۶۰ درصد کاهش یافته که جای تقدیر دارد.

وی با بیان اینکه اقدامات شهرداری اصفهان در حوزه کاهش مصرف آب باید به اطلاع مردم برسد، اضافه کرد: باید برنامه‌ریزی برای کاهش مصرف برق نیز در دستور کار شهرداری قرار گیرد و با استفاده از نظر کارشناسان این صرفه‌جویی‌ها محاسبه شود.

بدهی‌های شهرداری به تفکیک سازمان‌ها و مناطق اعلام شود

نصیر ملت، رییس کمیسیون امور اقتصادی، حقوقی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان نیز در این جلسه در بخش تذکرات به لزوم شفاف‌سازی میزان بدهی‌های شهرداری تاکید کرد و گفت: ضروری است که بدهی‌های شهرداری به تفکیک سازمان‌ها و مناطق ۱۵ گانه  اعلام شود.

رییس کمیسیون امور اقتصادی، حقوقی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان همچنین به لزوم بررسی وضعیت پروژه‌های نیمه تمام در شورای اسلامی شهر اصفهان اشاره کرد و گفت: شهرداری در این زمینه گزارشی را به شورای شهر ارایه کند تا تصمیمات لازم اتخاذ شود.

کد خبر 350655

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.