"نطنز" پایلوت طرح جامع شهری کشور شد

نطنز- شهردار نطنز گفت: شهر نطنز به عنوان یکی از چهار شهر پایلوت در طرح ویژه و جدید جامع شهری در کشور انتخاب شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز، علی پیراینده امروز (یکشنبه) در آیین تقدیر از خبرنگاران و اصحاب رسانه این شهرستان اظهار کرد: مسکن مهر نطنز با حدود چهار هزار نفر جمعیت نیازمند ارائه خدمات است، اما متاسفانه در حال حاضر به دلیل مشکلات و کمبود اعتبارات دولتی تحقق این مهم ممکن نیست.

وی با بیان اینکه از نیازهای ضروری شهروندان نطنزی داشتن بازار روز است، گفت: مردم از اینکه امکان خرید با قیمت مناسب در تمامی ایام هفته برای آنان وجود ندارد گلایه‌مند هستند که در این راستا بازار دائمی میوه و تره بار می تواند علاوه بر ایجاد تعادل در قیمت ها موجب رضایتمندی مردم شود.

شهردار نطنز با اشاره به افتتاح سالن پیش سرد کشتارگاه نطنز افزود: نبود این سالن امکان شیوع بیماری های مرتبط با دام مثل تب کنگو و تب برفکی را افزایش می داد که با تلاش های انجام شده سالن پیش سرد کشتارگاه نطنز با هزینه ای بالغ بر یک میلیارد ریال تاسیس شد.

وی با بیان اینکه طرح جامع شهر نطنز مشکلات فراوانی را برای شهرداری و مردم ایجاد کرده است، تاکید کرد: در یک بازه زمانی مقرر شد برای همه شهرهای استان اصفهان طرح جامع شهری تهیه شود، اما اکنون این طرح مشکلاتی را برای شهروندان ایجاد کرده به طوری که برخی افراد با وجود داشتن پروانه ساخت به دلیل تداخل های ایجاد شده در کاربری ها، عملا امکان ساخت و ساز برای آنان وجود ندارد.

پیراینده از انتخاب شهر نطنز به عنوان یکی از شهرهای پایلوت در طرح ویژه و جدید جامع شهری در کشور خبر داد و گفت: شهر اصفهان در کنار نطنز در این طرح کشوری قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: طرح قدیم جامع شهری نطنز دارای اشکالاتی بود که با پیگیری های فراوان در جلسه شورای عالی معماری کشور مطرح و مقرر شد که تغییرات و اصلاحاتی در این طرح جامع صورت گیرد.

کد خبر 350652

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.