تبلیغات محیطی و شهری به بخش خصوصی واگذار شود

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه شهرداری در حوزه ساماندهی تبلیغات محیطی و شهری به دنبال ایجاد سازمان نیست، گفت: ما بر این باوریم که تبلیغات باید به بخش خصوصی واگذار و به عنوان منبع درآمد پایداری برای شهرداری تعریف شود.

اصغر برشان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص طرح پیشنهادی هشت نفر از اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان مبنی بر " تمرکز تصمیم‌گیری پیرامون تبلیغات محیطی و شهری" اظهار کرد: این طرح به دلیل عمل کرد جزیره‌ای شهرداری در حوزه تبلیغات محیطی و شهری از سوی اعضای شورا ارایه شده است.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه ساماندهی تبلیغات محیطی و شهری و بهره‌برداری درست اقتصادی از این طرح‌ها در دستور کار شورای شهر اصفهان قرار دارد، اضافه کرد: با اجرای این طرح پراکندگی تبلیغات در شهر اصفهان یکپارچه می‌شود.

 وی با بیان اینکه در حال حاضر بخش‌های مختلف شهرداری ظرفیت‌های تبلیغی را در اختیار دارند و از این ظرفیت درآمد کسب می‌کنند، ادامه داد: متمرکز نبودن این فعالیت‌ها ما را از اهداف اصلی دور کرده است.

این عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه تمرکزگرایی تبلیغات محیطی و شهری در اصفهان ضروری است، تصریح کرد: ما به دنبال رد منابع مالی ذی نفع برای درآمدزایی سازمان‌ اتوبوسرانی، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی و شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی نیستیم بلکه ضروری است که این تبلیغات واحد شده و سهم هر بخش از درآمد تبلیغات پرداخت شود.

وی با تاکید بر اینکه مدیریت شهری متولی خوبی برای تبلیغات محیطی و شهری نیست، افزود: این کار باید به تیم تخصصی تبلیغات واگذار شده و تکالیف شهرداری در این حوزه مشخص شود.

برشان با تاکید بر اینکه شهرداری در حوزه ساماندهی تبلیغات محیطی و شهری به دنبال ایجاد سازمان نیست، ادامه داد: ما بر این باوریم که تبلیغات باید به بخش خصوصی واگذار و به عنوان منبع درآمد پایداری برای شهرداری تعریف شود.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه درآمد ناشی از تبلیغات محیطی و شهری باید برای مسایل فرهنگی هزینه شود، اضافه کرد: اهداف کیفی و ساماندهی تبلیغات سطح شهر و یک سیاست‌گذاری کلان است و برای جلوگیری از افراط و تفریط‌ها در امور تبلیغات است باید این کار به اهلش واگذار شود.

کد خبر 350576

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.