انتظار ایجاد درآمد از شهرسازی نداریم

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه برای پیشبرد اهداف شهرداری همت همه مسئولان نیاز است، گفت: اگر در بخش شهرسازی قدمی برداشته نشود درآمدی حاصل نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امیراحمد زندآور در آیین تکریم و معارفه خدمتگزاران مردم در شهرداری اصفهان با بیان اینکه به فرموده امام علی (ع) لباس خدمت و توفیق خدمتگزاری برای مردم نصیب هرکسی نمی شود، اظهار کرد: خدمتگزاری در جایگاه‌های مختلف نظام مقدس جمهوری اسلامی در بحران‌های مختلف توفیقی است که نصیب کسانی می‌شود که واقعاً علاقه‌مند به حضور در این جایگاه‌ها هستند.

وی با بیان اینکه تغییرات و جابه‌جایی افراد در شهرداری امری طبیعی است و گاهاً مدیران و مسئولان از سمت خود جابه‌جا می‌شوند، ادامه داد: انتخابات و گزینش‌های زیبایی را شهردار داشته‌ است؛ جوان‌گرایی و انتخاب مدیران از خانواده شهدا را در دستور کار خود قرار داده است.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان افزود: شهردار اصفهان افراد متخصص، متبحر و کارکرده‌ای در زمینه‌های مختلف در دو بخش حراست و شهرسازی انتخاب کرده که قابل تحسین است، هیچکس در مورد انتخاب و انتصاب این دو نفر به اعضای شورای اسلامی شهر  انتقادی نداشته و این موضوع نشان‌دهنده گزینش صحیح بوده است.

زندآور افزود: فردی که مسئولیت حراست را به عهده می‌گیرد باید تا قبل از تشکیل پرونده، نظارت های لازم را انجام دهد تا موضوع به تشکیل پرونده نیانجامد چرا که اگر پرونده ای تشکیل شود بیانگر ضعف در قسمت حراست است.

وی با اشاره به اینکه شهرسازی قلب شهر و شهرداری است، تصریح کرد: ما از شهرسازی انتظار ایجاد درآمد نداریم اما اگر شهرسازی قدمی برندارد درآمدی برای شهرداری حاصل نخواهد شد.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان خطاب به فردی که به‌تازگی مسئولیت حوزه شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان را عهده‌دار شده است، گفت: از شما انتظار داریم شبکه گسترده شهرسازی فعال باشد چراکه اگر حوزه شهرسازی فعال باشد سایر قسمت‌های شهرداری هم فعال می‌شود.

زندآور با بیان اینکه شهرداری اصفهان همت بالای مسئولان برای پیشبرد اهداف شهرداری را می‌طلبد، اضافه کرد: اگر بخشی از شهرداری فعال باشد اما حوزه دیگر غیرفعال، همبستگی زنجیره حوزه‌ها از هم پاره می‌شود و امورات به نتیجه‌ای که باید برسد نخواهد رسید.

کد خبر 350562

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.