شهروندان به آموزشگاه‌های رانندگی موتورسیکلت مراجعه نمی‌کنند

رییس پلیس راهور استان اصفهان گفت: شهروندان استان اصفهان نسبت به استفاده از آموزشگاه‌های رانندگی موتورسیکلت توجهی ندارند و باید در این زمینه اقدامات فرهنگی انجام شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرهنگ رضا رضایی در نشست خبری که به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد با بیان اینکه در حال حاضر آموزشگاه‌های رانندگی موتورسیلکت در سطح استان اصفهان راه‌اندازی شده است، اظهار کرد: هیچ تفاوتی بین رانندگی خودرو و موتورسیکلت وجود نداشته و همه باید قوانین را رعایت و آموزش‌های لازم را دریافت کنند.

وی افزود: در حال حاضر کمتر از ۵۰ درصد ظرفیت اسمی این آموزشگاه‌ها مورد استفاده قرار میگیرد و ضروری است که رسانه‌ها در حوزه اطلاع رسانی در این زمینه همکاری داشته باشند.

وی اضافه کرد: بعضاً نسبت به مکان آمورشگاه‌های رانندگی موتورسیکلت اعتراض داشتند که بازنگری در محل استقرار این آموزشگاهها در صورت نیاز انجام خواهد شد.

اعزام مشاوران را کلانتری ها

 همچنین سرهنگ جهانگیر کریمی، معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان اصفهان نیز در این نشست در خصوص فعالیت مشاوران نیروی انتظامی اظهار کرد: مشاوره و مددکار را به کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها اعزام کردیم، این کار شروع شده در مرحله اول شهرستان اصفهان در دستور کار قرار گرفت و تاکنون ۲۰ کلانتری اضافه شده است.

کد خبر 350544

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.