لک: بازی در قرچک همیشه سخت است

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند گفت: با آنالیزی که از تیم مقاومت قرچک داشتیم توانستیم با یک تغییر تاکتیک در نیمه دوم بازی بر روی تیم حریف فشار بیاوریم و به سه امتیاز بازی دست یابیم.

رضا لک در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مورد دیدار تیمش مقابل مقاومت قرچک در هفته پنجم لیگ برتر و کسب سه امتیاز این دیدار، اظهار کرد:  با توجه به شرایط تیم مقاومت که تماشاگران پرشوری دارد و حساسیتی که بین دو تیم گیتی پسند و مقاومت شکل گرفته، بازی برای هر تیمی به خصوص گیتی‌پسند در قرچک سخت است.

وی ادامه داد: سعی کردیم در هفته گذشته بر روی نقاط ضعف و قوت حریف کار کنیم. در روز بازی هوا بسیار گرم بود و سالن هم تهویه نداشت و بازی را بسیار سخت کرده بود.

لک خاطر نشان کرد: بازی در نیمه اول پایاپای بود، اما سعی کردیم با تعویض‌های مکرر بر تیم قرچک فشار بیاوریم و با شروع نیمه دوم تغییر تاکتیک دادیم که توانستیم به گل برسیم. با توجه به اینکه قرچک بازی را واگذار کرده بود از حالت تدافعی به حمله آمد، ما هم از این فضا استفاده کردیم و توانستیم موقعیت‌های زیادی خلق کنیم و سه امتیاز بازی را به دست آوردیم.

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند در مورد حواشی این دیدار تصریح کرد: نسبت به سال‌های گذشته حواشی دیدار این دو تیم کمتر بود. مختصر مسائلی پیش آمد اما زیاد نبود و رفع شد. به هرحال بازی قرچک و گیتی همیشه حساسیت‌های خود را دارد اما واقعاً نسبت به سال‌های گذشته بازی کم حاشیه‌تری را شاهد بودیم. قبل از گرم کردن بازیکنان، مختصر ایراداتی در سالن بود که توسط مسئولان سالن و رفع شد و مورد خاصی نبود.

وی اضافه کرد: از سال ۹۰ به بعد این اتفاقات بین دو تیم گیتی‌پسند و مقاومت قرچک می افتد اما شدت آن کمتر از سال‌های گذشته بود که شاید یکی از دلایل کاهش آن حضور من بر روی نیمکت گیتی‌پسند بود چون سابقه چندین ساله‌ و خاطرات خوشی را در قرچک داشتم.

لک در مورد اضافه شدن جاوید به ترکیب تیم، گفت: جاوید از هفته ششم به ترکیب تیم اضافه می‌شود و بازیکنان دیگر هم از نیم فصل به تیم ملحق می شوند.

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند در مورد دیدار خانگی هفته آینده تیمش مقابل سن ایچ ساوه، اظهار کرد: ساوه تیم بسیار خوبی است و تا الان هم نتایج خیلی خوبی گرفته، جزو تیم‌هایی است که خیلی به موقع استارت زد و برنامه‌ریزی خوبی داشت و کادر فنی، بازیکنان مدنظر خود را جذب کرد.

وی افزود: ساوه در بالای جدول مسابقات قرار دارد و بازی سختی مقابل این تیم داریم. تمریناتمان را با نشاط شروع کردیم و بر روی نقاط قوت و ضعف این تیم نیز کار و از امتیاز میزبانی استفاده می‌کنیم و امیداوریم تماشاگران زیادی به سالن بیایند تا بتوانیم نتیجه لازم را بگیریم و همین روند مثبت را ادامه دهیم.

کد خبر 350525

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.