قلعه نویی: پیکان از زیبایی بازی جلوگیری می کرد

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: این بازی چندین صحنه مصدومیت داشت اما بازیکنان حریف بیرون نمی رفتند و دروازه بان حریف، از دقیقه اول شروع به وقت تلف کردن می کرد. بازیکنان ما، کاملا جوانمردانه بازی کردند اما گله من، جلوگیری حریف از زیبا شدن بازی بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امیر قلعه نویی در نشست خبری پس از دیدار سپاهان و پیکان، گفت: یک فوتبال با برنامه بازی کردیم، فکر می کنم که عدالت فوتبال اجرا نشد و پیکان بدون این که موقعیتی به دست آورد یک امتیاز گرفت که این باعث ناراحتی است ولی باید بگویم بازیکنان سپاهان هنوز به اعتماد به نفس نرسیده اند.

وی افزود: می دانستیم که حریف فوتبالی بسته ارائه می دهد اما موقعیت های ما تبدیل به گل نشد که کمی بدشانس هم بودیم. اما با این حال، خوشحال هستم که پیکان که در دو بازی قبلی بسیار خوب ظاهر شد، در این دیدار بدون موقعیت بود و این امر برای ما امیدوار کننده است.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اظهار کرد: هر تیمی تاکتیک خودش را دارد اما جلوگیری از انجام بازی، ناراحت کننده است. این بازی چندین صحنه مصدومیت داشت اما بازیکنان حریف بیرون نمی رفتند و دروازه بان حریف، از دقیقه اول شروع به وقت تلف کردن می کرد. بازیکنان ما، کاملا جوانمردانه بازی کردند اما گله من، جلوگیری حریف از زیبا شدن بازی بود.

قلعه نویی ادامه داد: تیم سپاهان در هر بازی، سه مرحله آنالیز می شود. در دو بازی گذشته کی روش استنلی از بهترین بازیکنان ما در بازی های گذشته بود و امروز هم جزء بازیکنان خوب ما محسوب می شود. در مقابل تیمی با بازی بسته، ایجاد این تعداد موقعیت برای سپاهان، نشان از خوب بودن این تیم دارد. موقعیت هایی بهتر از بازی سپیدرود داشتیم اما دروازه بان حریف، جلوی ما را گرفت.

وی خاطرنشان کرد: در یکی از کنفرانس های برون مرزی، گفته شد که مربی را به دو روش آنالیز می کنند. اول این که در ساختار دفاع عملکرد تیمش چطور بوده و دوم این که در ساختار هجومی، تیم وی چقدر موقعیت ساخته است. ما در سه بازی گذشته، در هر دو عامل بسیار خوب بودیم و جای نگرانی نیست. این بازی کاملا دلگرم کننده بود و بازی بسیار خوبی را از سپاهان شاهد بودیم.

قلعه نویی در پاسخ به سوال خبرنگار ایمنا در خصوص اینکه آیا چمن بد نقش جهان در ادامه فصل برای تیم سپاهان دردسر ساز خود بود یا خیر؟ تاکید کرد: بازی واقعا در این زمین بسیار سخت است. مسئول چمن گفته است که این عامل، به دلیل گرمای زیاد است ولی قول داده شده که در بازی بعد ما، این معضل درست شود. اما با تمامی این تفاسیر، از تیم خود راضی هستم و باید تمرکز خود را حفظ کنیم تا بهتر شویم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان با اشاره به دربی هفته آینده اصفهان، تصریح کرد: ذوب آهن هم مثل سپاهان تیم خوبی است و امیدوارم بازی خوبی را در هفته بعد شاهد باشیم. ذوب آهن قطعا به دنبال فوتبال بازی کردن است و معمولا دربی های اصفهان، بازی های جذابی هستند.

کد خبر 350522

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.