محله عمودی در مجتمع‌های مسکونی شهر

رییس اداره توسعه فرهنگ شهروندی سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری اصفهان از برگزاری ویژه برنامه محله عمودی در مجتمع‌های مسکونی بزرگ شهر خبرداد و گفت: نخستین ویژه برنامه محله عمودی با موضوع «حفظ فضای‌سبز با مدیریت بهینه مصرف آب» مورد استقبال شهروندان قرار گرفت.

احمد رضایی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: اداره توسعه فرهنگ شهروندی در چشم انداز سیاست‌های جدید خود بر توسعه مخاطب تاکید دارد، معنا و مفهوم توسعه مخاطب این است که هرکجا تجمع شهروندان را پیدا کرده و بتوانیم در آن مکان آموزه‌های شهروندی را در اختیار شهروندان قرار دهیم، برنامه‌های ویژه‌ای را اجرا خواهیم کرد.

وی افزود: بررسی‌ها نشان می‌داد به طور معمول شهروندان در برنامه‌هایی که برای حضور در آنها باید مسافتی را با توجه به ترافیک موجود در شهر طی می‌کردند، حضور کمرنگی داشتند از این رو با یک تغییر رویکرد، شهرداری اصفهان بر آن شد تا برنامه‌های فرهنگی را در مجتمع‌های مسکونی دارای حداقل ۸۰ واحد با عنوان «محله‌های عمودی» اجرا کند.

رییس اداره توسعه فرهنگ شهروندی سازمان فرهنگی، اجتماعی شهرداری اصفهان با بیان اینکه ویژه برنامه‌های محله عمودی هر بار در قالب یک موضوع مهم برگزار می‌شود، اظهارکرد: نخستین ویژه برنامه محله عمودی با موضوع «حفظ فضای سبز با مدیریت بهینه مصرف آب» در مجتمع مسکونی فدک با بیش از ۲۰۰ واحد به عنوان یک محله عمودی برگزار شد.

وی ادامه داد: برای اجرای دور نخست ویژه برنامه‌های محله عمودی حدود ۱۰ مجتمع مسکونی بزرگ مورد هدف قرار گرفته است که قالب برنامه‌ها به صورت جشن شهری دارای موضوع، محتوا و هدف بوده و در راستای آموزه‌های شهروندی است.

رضایی خاطرنشان کرد: توسعه مخاطب و فراهم‌کردن بسترهای لازم برای استفاده شهروندان از برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی از مهمترین اهداف سازمان فرهنگی، اجتماعی شهرداری اصفهان است.               

کد خبر 350467

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.