نبودن دروازه بانی از اصفهان در لیگ برتر جای تاسف دارد

دروازه بان اسبق تیم فوتبال سیمان سپاهان گفت: جای تاسف است که در این فصل، دروازه بانی از اصفهان به عنوان دروازه بان اول در تیم های لیگ برتر وجود ندارد و این در حالی است که در گذشته، دروازه بان هایی از اصفهان در سطح اول فوتبال کشور و حتی تیم های ملی حضور داشتند.

علی محمدزاده دروازه بان تیم فوتبال سیمان سپاهان در جام آزادگان و مربی دروازه بان های تیم فوتبال سپاهان نوین در دهه ۸۰، در گفتگو با خبرنگار ایمنا در مورد کیفیت لیگ برتر ایران در دو هفته اول، گفت: لیگ امسال، هنوز تحت تاثیر جام جهانی فوتبال است و تیم ها نتوانسته اند که به آمادگی مطلوب خود برسند. البته تیم هایی که اسکلت تیمی فصل گذشته خود را حفظ کرده اند، در لیگ هجدهم عملکرد بهتری داشتند.

وی در مورد وضعیت تیم ذوب آهن، اظهار کرد: ذوب آهن پیش از آغاز فصل، تغییرات زیادی را به خود دید و با توجه به این تغییرات، تاکنون عملکرد خوبی داشته است. با کمی دقت و خوش شانسی، این تیم می توانست استقلال را هم در هفته دوم شکست دهد. 

 دروازه بان تیم فوتبال سیمان سپاهان در جام آزادگان، افزود: نمازی زاده ساختار ذوب آهن را می شناسد و می تواند خیلی سریع تفکرات خود را دراین تیم پیاده کند اما باید برای رسیدن به ذوب آهن ایده آل به او فرصت داد تا شادابی فوتبال ذوب آهن را که در دو هفته اخیر شاهد بودیم افزایش دهد.

محمد زاده درخصوص شرایط تیم فوتبال سپاهان، خاطرنشان کرد: پس انتخاب تابش به عنوان مدیر عامل، تغییرات اساسی در ساختار سپاهان ایجاد شد و به نوعی در این تیم خانه تکانی صورت گرفت. اما نتایج چند هفته اخیر سپاهان، نشان دهنده کیفیت وصلابت کامل این تیم نیست و برای هماهنگ شدن تیم با تفکرات آقای قلعه نویی و رسیدن به روزهای اوج خود، به زمان نیاز دارد.

مربی دروازه بان های تیم فوتبال سپاهان نوین در دهه هشتاد، در مورد کیفیت دروازه بانی در این فصل لیگ برتر، عنوان کرد: جای تاسف است که در این فصل، دروازه بانی از اصفهان به عنوان دروازه بان اول در تیم های لیگ برتر وجود ندارد و این در حالی است که در گذشته، دروازه بان هایی مثل کربکندی، عابدزاده، بزرمهری، عباس قاسمی، رسول زمانی و... از اصفهان در سطح اول فوتبال کشور و حتی تیم های ملی حضور داشتند.

وی ادامه داد: اما در مورد کیفیت دروازه بانان این فصل لیگ برتر، باید صبر کرد و عملکرد آن ها را در طول فصل مشاهده کرد و تا به اینجای کار، دروازه بانانی که در فصل گذشته عملکرد خوبی داشته اند، در این فصل هم بیشتر از سایرین خودنمایی کرده اند.

محمد زاده در مورد پیام نیازمند، دروازه بان جوان سپاهان، تصریح کرد: نیازمند با توجه به درخشش در پیکان، این فصل توسط سپاهان خریداری شد اما با توجه به جوان بودن او ، باید فرصت بیشتری در درون دروازه به او داده شود تا بتواند رفته رفته بر تجربه خود اضافه کند و امیدوارم از پس انتظارات بالا در سپاهان برآید.

این کارشناس فوتبال در خصوص رشید مظاهری، تاکید کرد: او در نیم فصل دوم فصل گذشته یکی از بهترین دروازه بان های لیگ برتر بود و به نوعی، ذوب آهن کسب مقام نایب قهرمانی لیگ را مدیون او است. مظاهری این فصل را هم خوب آغاز کرده و در مقابل استقلال، چند واکنش دیدنی داشت.

وی اضافه کرد: عملکرد مظاهری در فصول گذشته مشخص است و همیشه از بهترین ها بوده، او بدون توجه به اتفاقات و حواشی صرفاً به پیشرفت فکر می کند و به همین دلیل همیشه رو به جلو حرکت می کند.

محمدزاده در مورد مدعیان احتمالی لیگ هجدهم، با بیان این که هنوز برای پیش بینی کورس قهرمانی زود است، اضافه کرد: امیدوارم تیم های اصفهانی در پایان فصل، در بالای جدول حضور داشته باشند و باعث خوشحالی هواداران پرشور خود شوند چرا که نتیجه مطلوب این دو تیم تنها دلخوشی این روزهای مردم اصفهان است.

کد خبر 350456

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.