پخش بازی‌های آسیایی جاکارتا از شبکه‌های سه و ورزش

هم‌زمان با آغاز بازی‌های آسیایی جاکارتای اندونزی، شبکه‌های سه و ورزش سیما با تهیه برنامه‌های ویژه، این مسابقات آسیایی را پوشش می‌دهند.

به گزارش ایمنا، بهزاد کاویانی تهیه‌کننده ویژه برنامه بازی‌های آسیایی جاکارتای اندونزی از تدارک ویژه شبکه سه سیما برای پوشش این مسابقات خبر داد و افزود: بازی‌های آسیایی جاکارتای اندونزی از ۲۷ مرداد شروع می‌شود و تا ۱۱ شهریور ادامه دارد که ویژه برنامه شبکه سه چند روز پیش از آغاز مسابقات روی آنتن می‌رود.

وی درباره نحوه پوشش این بازی‌ها در شبکه سه سیما گفت: بر اساس برنامه‌ریزی شورای سیاستگذاری ورزش سازمان، بازی‌های ایران از شبکه سه سیما و دیگر بازی‌های هم‌زمان از شبکه ورزش پخش می‌شود. علاوه بر انعکاس بازی‌ها، ۲ ویژه برنامه هم پیش‌بینی شده‌است. یک ویژه برنامه قبل و بعد از هر بازی به بررسی و تحلیل آن با حضور کارشناسان خبره هر رشته ورزشی می‌پردازد و ویژه برنامه دیگر هم شامل گزارش‌های مختلفی است که همکاران اعزامی از محل برگزاری مسابقات ارسال خواهند کرد.

کاویانی تصریح کرد: در این ویژه برنامه هر روز از ساعت ۱۷:۳۰ پخش می‌شود مجموعه‌ای از اطلاعات مورد نیاز به سمع و نظر بینندگان عزیز ارایه می‌شود و سعی کرده‌ایم برنامه‌ای جذاب و پرانرژی را با ضرباهنگ تند و البته دقیق به علاقه‌مندان ارایه کنیم. گروهی ۴۰ نفره از عوامل مختلف فنی برای پوشش بازی‌ها اعزام می‌شوند و عده‌ای هم از گروه ورزش شبکه سه در ایران پوشش کامل این بازی‌ها را به عهده دارند.

تهیه کننده ویژه برنامه بازی های آسیایی جاکارتا در پایان ادامه داد: گروه اعزامی به جاکارتای اندونزی شامل گزارشگران و تصویربرداران و دیگر عوامل فنی در محل برگزاری بازی‌ها مستقر می‌شوند که سعی کرده‌ایم بهترین افراد را اعزام کنیم تا شاهد کاستی‌های دوره‌های پیش نباشیم و این گروه اواسط هفته به محل بازی‌ها اعزام خواهند شد. سعی می‌کنیم با بهترین کیفیت و با ارایه آیتم‌ها و گزارش‌هایی متنوع و جذاب، لحظات خوبی برای مردم عزیز ایران و بیننده‌های رسانه ملی رقم بزنیم.

منبع: خبرگزاری مهر

کد خبر 350443

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.