ارایه بیش از ۲ هزار مشاوره به شهروندان از طریق ۱۳۷

کارشناسان اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان طی هفته گذشته دو هزار و پنج مورد مشاوره از جمله اطلاعاتی در مورد اماکن تفریحی، برنامه‌های فرهنگی و جشنواره فرهنگی نشاطستان به شهروندان ارایه کردند.

به گزارش ایمنا و بر اساس اعلام اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان، شهروندان اصفهانی در هفته‌ای که گذشت، شش هزار و ۳۱ مرتبه با مرکز ۱۳۷ تماس برقرار کردند که از مجموع تماس‌های واصل شده سه هزار و ۹۶ مورد مربوط به معاونت خدمات شهری معادل ۵۵ درصد، ۲۹۰ تماس معاونت عمران معادل پنج درصد و ۱۰۹ مورد نیز ترافیکی شامل دو درصد از مجموع کل پیام‌ها است.

این گزارش حاکی است از مجموع تماس‌های شهروندان ۹۲۰ مورد از قبیل ترکیدگی و بازماندن والو آب فضای سبز، گزارش ساخت و ساز بدون مجوز و جمع آوری لاشه حیوانات به صورت ویژه و فوری توسط کارشناسان این اداره به مسئولان اجرایی مناطق، ارجاع و نتیجه عملکرد آنها از طریقِ تماس با شهروندان پیگیری شد.

از مجموع تماس‌های شهروندان ۷۹۳ مورد از قبیل ترکیدگی و بازماندن والو آب فضای سبز، حوادث ناشی از درختان در حال سقوط و آب‌گرفتگی سطحی به صورت فوری توسط کارشناسان این اداره به مسئولان اجرایی مناطق، ارجاع و نتیجه عملکرد آنها از طریقِ تماس با شهروندان پیگیری شد.

در بخش بازخورد نیز به منظور پیگیری پیام‌های ارجاع شده به مناطق و اقدامات صورت گرفته، پنج هزار و ۹۷۶ تماس با شهروندان برقرار شده است.

کارشناسان اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان طی هفته گذشته دو هزار و پنج مورد مشاوره از جمله اطلاعاتی در مورد اماکن تفریحی، برنامه‌های فرهنگی و جشنواره فرهنگی نشاطستان به شهروندان ارایه کردند.

از مجموع تماس‌های شهروندان ۹۳۷ تماس از قبیل آبگرفتگی، حوادث ناشی از ترکیدگی و باز بودن والو آب فضای سبز، گزارش ساخت و سازهای بدون مجوز و مزاحمت سگ های ولگرد به صورت فوری توسط کارشناسان این اداره به مسئولان اجرایی مناطق، ارجاع و نتیجه عملکرد آنها از طریقِ تماس با شهروندان پیگیری شد.

به گزارش ایمنا، شهروندان اصفهانی می‌توانند همه روزه به صورت ۲۴ ساعته با سامانه ۱۳۷ شهرداری اصفهان تماس گرفته و مسائل و مشکلات خود را در بخش‌های خدمات شهر، عمران و ترافیک شهری مطرح و از راهنمایی و مشاوره کارشناسان این اداره در حوزه مدیریت شهری استفاده کنند.

کد خبر 350400

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.