۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۴
باید با مردم صادق باشیم

معاون اول رییس جمهوری با تاکید بر این‌که شرایط خطیری پیش روی کشور قرار دارد، گفت: باید با مردم صادق باشیم.

به گزارش ایمنا، اسحاق جهانگیری طی سخنانی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به شرایط پیش‌ روی کشور گفت: ما باید با مردم صادق باشیم؛ چرا که در شرایط پیش‌روی کشور وضعیت خطیر است و آمریکا بدون پرده پوشی می‌گوید می‌خواهد مردم ایران را تحت فشار قرار دهد تا خواسته‌های ۴۰ سال گذشته‌اش را محقق کند.

وی افزود: مسیری که ما دنبال می‌کنیم این است که برای عبور از این شرایط برنامه‌ریزی داشته باشیم.

وی افزود: مسیری که ما دنبال می‌کنیم این است که با توجه به واقعیت‌هایی که پیش روی کشور است برای عبور از این شرایط برنامه‌ریزی داشته باشیم. من فکر می‌کنم برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری که انجام شده متناسب با شرایط کشور است و حتما بخش خصوصی ما باید از این فرصت استفاده کند که علامت می‌دهد که صادرات کشور به شدت اقتصادی و مقرون به صرفه است و این شرایط به ما می‌گوید که باید به تولید توجه بیشتری کنیم و به تولیدکنندگان عنایت بیشتری داشته باشیم.

معاون اول رییس‌جمهور گفت: به همین دلیل از وزارت صمت خواسته‌ایم یک بسته برای حمایت از تولید در شرایط جدید به وجود آورد تا آن را تصویب کنیم و نیز به اقشار متوسط و پایین جامعه که تحت فشار اقتصادی قرار می‌گیرند باید از منابعی که به دست می‌آوریم به آنان توجه کنیم. اگر بتوانیم عوارض جانبی این سیاست‌ها را با موفقیت کنترل کنیم این سیاست‌ها حتما با استقبال بخش خصوصی مواجه خواهد شد و حتما تاثیرش مثبت خواهد بود.

منبع:ایسنا

کد خبر 350385

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.