تعامل رسانه‌ها و بهزیستی در کاهش آسیب‌های اجتماعی تاثیرگذار است

معاون اجتماعی بهزیستی استان اصفهان گفت: تعامل میان خبرنگاران فعال حوزه اجتماعی با بهزیستی می‌تواند از بروز بسیاری از آسیب‌های اجتماعی جلوگیری کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید اصغر فیاض معاون توانبخشی بهزیستی استان اصفهان پیش از ظهر امروز (چهارشنبه) به مناسبت روز خبرنگار با حضور در خبرگزاری ایمنا ضمن تبریک این روز با بیان اینکه بهزیستی وظیفه خدمت رسانی شبانه روزی به افراد آسیب دیده اجتماع را دارد و در این حوزه بسیار فعال است، اظهار کرد: اما مردم از فعالیت‌ها این سازمان بی اطلاع هستند و خبرنگاران در زمینه اطلاع‌رسانی  نقش بسیار مهمی را در ایفا می ‌کنند.

وی با بیان اینکه سرانه مطالعه در کشور بسیار پایین است اما مردم به خبر علاقمند هستند، افزود: مردم روزنامه‌ها را مطالعه و خبرها را از طریق سایت‌ها و خبرگزاری‌ها پیگیری می کنند و وظیفه خبرنگاران را بسیار سنگین ‌تر می‌کند.

معاون توانبخشی بهزیستی استان اصفهان با اشاره به اینکه هر روز روز خبرنگار است و خبرنگاران با قلم‌های خود می توانند اتفاق خوبی را برای جامعه رقم بزنند، ادامه داد: مردم کشور ما در عرصه اطلاع‌رسانی فعال هستند  اما شما به‌ صورت تخصصی این حرفه را دنبال می‌کنید .

همچنین در این دیدار مجتبی ناجی، معاون اجتماعی بهزیستی استان اصفهان ضمن تبریک این روز به خبرنگاران، اظهار کرد: وظیفه خطیر خبرنگاران آگاه سازی جامعه برای ارتقا سلامت اجتماعی است.

وی با بیان اینکه در این دهه اخیر رسانه‌ها بسیار پر رنگ‌تر دیده می‌شوند و نقش بسیار مهمی برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی دارند، افزود: تعامل میان خبرنگاران فعال حوزه اجتماعی با بهزیستی می‌تواند از بروز بسیاری از آسیب‌های اجتماعی جلوگیری کند.

کد خبر 350351

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.