مجوز مسابقات پاور برای بانوان صادر نشده است

نایب رئیس هیئت بدنسازی بانوان استان اصفهان گفت: هنوز مجوزی برای مسابقات پاور یا پرورش اندام بانوان دریافت نکردیم و بانوان تنها در زمینه مچ اندازی می توانند فعالیت داشته باشند.

گلی باغ در گفت و گو باخبرنگار ایمنا، در رابطه با فعالیت های هیئت در سال ۹۷ اظهار کرد: امسال توانستیم مسابقات مچ اندازی بانوان استان، سمینارهای آموزشی و فرهنگی در رابطه با تغذیه و برنامه نویسی را برای علاقمندان برگزار کنیم.

وی ادامه داد: آزمون مجدد مربی گری را برگزار کردیم و در حال حاضر ثبت نام مربی گری درجه ۳ را انجام می دهیم و ۲۴ مرداد هم سمینار رایگان برگزار می شود.

نایب رئیس هیئت بدنسازی بانوان استان اصفهان در زمینه فعالیت های هیئت برای بانوان تصریح کرد: مسابقاتی که هیئت یا فدراسیون برای بانوان در نظر گرفته اند فقط در زمینه مچ اندازی است، هنوز مجوزی برای برگزاری مسابقات پاور یا پرورش اندام صادر نشده و فعالیتی در این زمینه نداریم.

وی افزود: در حال حاضر از نظر آموزش برای مربی های جدید برنامه ریزی مناسبی کردیم تا ۱۲ جلسه کارورزی در باشگاه هایی که اداره کل ورزش و جوانان استان مشخص کرده داشته باشند.

گلی باغ خاطر نشان کرد: برای انتخابی تیم ملی ۱۴ تا ۱۶ شهریور ماه مسابقاتی در ارومیه برگزار می شود که در رده های سنی نوجوانان، امید و بزرگسالان تیم های استان را اعزام می کنیم.

نایب رئیس هیئت بدنسازی بانوان استان اصفهان اضافه کرد: سال گذشته نفراتی را برای تیم ملی مچ اندازی اعزام کردیم که موفق شدند دو مدال طلا کسب کنند. تیم ملی مچ اندازی در حال حاضر مسابقه ای پیش رو ندارد ولی در صورت اعزام خانم دهقان که نفر اول کشور است و در بخش چپ و راست قهرمان شده به اردو می رود.

کد خبر 350331

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.