تحویل سکه‌های پیش فروشی از امروز

تحویل ۲ میلیون و ۵۸۰ هزار سکه پیش‌فروشی از امروز ۱۷ مرداد در شعب بانک ملی آغاز شد.

به گزارش ایمنا، بانک مرکزی اعلام کرد، در طرح پیش‌فروش سکه که از تاریخ ۱۳۹۶.۱۱.۱۷ آغاز شد و تا ۱۳۹۷.۲.۱۶ ادامه داشت در مجموع تعداد ۷ میلیون و ۶۰۰ هزار قطعه سکه پیش‌فروش شد که از این تعداد، یک میلیون و ۶۱۰ هزار قطعه سکه در سررسیدهای یک و سه‌ماهه (معادل بیش از ۹۵ درصد تعهدات این دو سررسید) به متقاضیان تحویل شده است.

بر این اساس بانک مرکزی تاکنون ۷۹۰ هزار قطعه سکه در سررسید یک‌ماهه و ۸۲۰ هزار قطعه سکه در سررسید سه‌ماهه به خریداران تحویل داده است و تنها حدود ۵ درصد از خریداران تاکنون برای دریافت سکه‌های خود به بانک عامل مراجعه نکرده‌اند.

همچنین تحویل سکه‌های پیش‌فروش‌شده در سررسید شش‌ماهه از امروز ۱۳۹۷.۵.۱۷ آغاز می‌شود و در مجموع ۲ میلیون و ۵۸۰ هزار قطعه سکه با سررسید شش‌ماهه تا تاریخ ۱۳۹۷.۸.۱۶ تحویل خریداران خواهد شد.

 لازم به ذکر است که سکه‌های پیش‌خریدشده کسانی که تاکنون برای دریافت آنها به بانک مراجعه نکرده‌اند نزد بانک ملی ایران محفوظ است و خریداران می‌توانند تا شش‌ماه پس از زمان سررسید با مراجعه به شعب آن بانک و ارایه رسید پیش‌خرید، سکه‌های خود را دریافت کنند.

به گزارش تسنیم، همزمان با اعلام بسته جدید ارزی دولت،  قیمت سکه طی یک هفته گذشته روند کاهشی داشته و به مرز ۳ میلیون تومان رسید.

کد خبر 350328

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.