اقدامات عمرانی شهرداری دهاقان در آستانه تعطیلی

دهاقان –عضوشورای اسلامی شهردهاقان گفت: نبود اعتبارات برای تکمیل پروژه های عمرانی بسیاری از طرح های شهرداری را در آستانه تعطیلی قرار داده است.

عبدالحمیدیزدانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان دهاقان با بیان اینکه  اظهار کرد: میزان درآمد شهرداری دهاقان بسیار پایین است و تنها از طریق عوارض ساختمانی و اعتبارات تملک دارایی ها تامین می شود.

وی با بیان اینکه متاسفانه امروز وضعیت مالی شهرداری‌ها خوب نیست و به نوعی با مشکلات جدی تامین منابع روبه رو هستند، افزود: امروز درآمدهای فعلی شهرداری‌ها در بسیاری از موارد کفاف حفظ وضع موجودشان را نمی دهد حتی پرداخت حقوق کارگران و کارمندان شهرداری به سختی انجام می شود.

شهردار دهاقان تصریح کرد: اقدامات عمرانی در این شهر به سختی انجام می شود، چراکه وضعیت شهرداری دهاقان به گونه ای است که برای تکمیل پروژه های نیمه تمام اعتباری در اختیار نداریم.

وی با اشاره به رفع نقاط حادثه خیز، خاطرنشان کرد: رفع نقاط حادثه خیز ضرورتی امکان ناپذیر است، و تمام تلاش خود را برای این طرح به کار گرفتیم و پیشرفت خوبی نیز شاهد بودیم، اکنون باتوجه به مشکلات مالی قادر به ادامه نخواهیم بود.

کد خبر 350313

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.