دشمن در حال تلاش برای تخریب نظام از بالاترین مقام تا پایین است

استاندار اصفهان گفت: شهدا و ایثارگران، محور و ستون اصلی نظام و انقلاب محسوب می شوند و توقع جامعه از خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران این است که همچنان به عنوان محورهای اصلی توسعه، تفکر دینی و عقلانیت باشند.

به گزارش ایمنا و به نقل از  اداره کل روابط عمومی و اموربین الملل استانداری اصفهان، محسن مهرعلیزاده در همایش «نقش نخبگان زن در توسعه سبک زندگی ایرانی اسلامی» اظهار کرد: اگر پرورش، بزرگداشت و تکریم نخبگان به رشد جامعه بیانجامد، بزرگداشت نخبگانی که به شکل خاص ارتباط معنوی با حکومت دارند و در این بستر پرورانده می‌شوند، ارجحیت دارند.

استاندار اصفهان با اشاره به اینکه خانواده شهدا جزئی از نور و راهی هستند که در برهه‌ای از تاریخ، جهان را متحیر خود کردند و در تاریخ ماندگار شدند، تصریح کرد: خانواده ی شهدا باید در زمینه‌های مختلفی که برای توسعه جامعه نیاز است، محور امور باشند و بیش از دیگران در حفظ مسیری که پدران و همسرانشان طراحی و ایجاد کردند و پیش رفتند تلاش کنند.

مهرعلیزاده با تاکید بر اینکه خانواده‌های شهدا و جانبازان امروزه باید نشان دهند که از همان نسل اما نخبه‌تر، محکم‌تر و قوی‌تر هستند؛ خاطر نشان کرد: پدران آن‌ها نشان دادند که در میدان‌های رزم باید بجنگند و فرزندان آن‌ها در این اوضاع اقتصادی هم‌رزم پدرانشان هستند و در هر پست و مقام و موقعیتی فرای یک معلم عادی، یک کارمند یا فرد تحصیل‌کرده و با مدیریت جهادی به کشور خدمت کنند.

وی با اشاره به اینکه سطح خانواده ها وفرزندان شهدا فراتر از آن است که بگویند امتیازی می‌گیرند و زندگی می‌کنند، یادآور شد: افرادی که این‌طور فکر می‌کنند و این تفکر را ترویج می‌دهند یا آدم‌های کوچک و یا مغرض هستند.

مهرعلیزاده با بیان اینکه فردی که در زمان جنگ ممتاز بوده و از میان جوانان بسیاری که بودند به انتخاب خود برای دفاع از مملکت خود رفته است، طبیعتاً فرزندان ممتازی هم خواهد داشت، افزود: شجاعت، ایمان و ایثارگری آنان به فرزندانش به ارث رسیده است.

استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: هیچ دلیلی ندارد که فکر کنیم فرزند این شهید نسبت به فرزند کسی که این راه را نرفته کمتر باهوش است، چرا که اگر سهمیه دانشگاهی یا استخدامی هم وجود نداشت همین فرزندان شهدا به همین نسبت به دانشگاه‌ها یا ادارات ورود پیدا می‌کردند.

مهرعلیزاده خاطر نشان کرد: شهدا و ایثارگران، محور و ستون اصلی نظام و انقلاب محسوب می شوند و توقع جامعه از خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران این است که همچنان به عنوان محورهای اصلی توسعه، تفکر دینی و عقلانیت باشند.

وی با بیان اینکه امروز دشمن در حال تلاش برای تخریب نظام از بالاترین مقام تا پایین است، افزود: عزم و اراده جمهوری اسلامی در مبارزه با رشوه، اختلاس، فساد و سوءاستفاده از عواطف عمومی است و تردیدی وجود ندارد.

مهرعلیزاده با تاکید بر اینکه باید با افرادی که در فضای مجازی با اغراض از نظام می‌نویسند با سعه‌صدر برخورد کرد، افزود: این افراد اگر فهم یک زندگی اجتماعی خوب را داشتند این حرف را نمی‌زدند و می‌دانستند که امنیت امروز خود را مدیون جانبازی هستند که در خانه است و نخبگی ایجاب می‌کند با این فرد رفاقت و صحبت کرد چون این فرد مزدور نیست.

استاندار اصفهان از نخبگانی که فرزند جانباز، شهدا و ایثارگر هستند خواست با ایجاد یک تشکیلات مردم‌نهاد از خود در برابر هجمه‌ها دفاع و در جهت روشنگری جامعه تلاش کنند و در همین قالب درخواست‌ها و توقعات خود را به گوش مسؤلان برسانند.

مهرعلیزاده با اشاره به اینکه فرزندان شهدا، جانبازان و ایثارگران به عنوان انسان‌های روشن در جهت رشد جامعه تلاش می‌کنند، اظهار کرد: این افراد محق‌ترند به این‌که در این زمینه‌های قانونی و حمایت از خانواده‌ها ایده و فکر بدهند و پای احقاق آن بایستند و این یادگاران باید بمانند و ادامه داشته باشند و نسلی در جامعه ایجاد کنند که در مسیر پدرانشان حرکت کنند.

استاندار اصفهان اظهار کرد: با توجه به اینکه نظام جمهوری اسلامی پای اعتقادات خود به عنوان یک نظام مؤمن ایستاده است؛ دشمنان تلاش می کنند که خانواده شهید را در ذهن جامعه خراب کنند تا بدنه جامعه را از آن‌ها جدا کنند و از طرف دیگر هم مردم را نسبت به مسئولان بی‌اعتماد کنند تا جمهوری اسلامی تضعیف شود و با این ضربات و تحریم‌ها به پیکره جمهوری اسلامی، نظام را از پای دربیاورد و دشمن در این راه هر کاری در توان داشته انجام داده است و مردم ما باید هوشیار باشند.

کد خبر 350304

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.