شلوغی خیابان‌های شهر و کم حوصلگی رانندگان

بعضی از رانندگان هنگامی که در ترافیک سنگین گرفتار می‌شوند، برای خلاص شدن از شلوغی خیابان اقدام به حرکت‌های خطرناکی از جمله تغییر مسیرهای ناگهانی در لابه لای سایر خودروها می‌کنند که هر لحظه احتمال ایجاد حادثه برای خود و دیگر شهروندان را به وجود می‌آورد.

به گزارش ایمنا و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی سامانه ترافیکی شهر اصفهان، امروز- سه‌شنبه ساعت ۱۸ –  مسیر شمال به جنوب پل فردسی تردد خودروها با کندی در حال انجام است، در این خیابان دور زدن‌های گاه و بی‌گاه خودروها باعث افزایش ترافیک می‌شود.

بر اساس این گزارش، یکی از خیابان های شلوغ این لحظات شهر اصفهان جی است، میدان انقلاب ورودی خیابان کمال اسماعیل ترافیک نیمه سنگینی دارد، در حالی که انتظار می‌رود رانندگان تاکسی قدری بیشتر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی را مورد توجه قرار دهند، یکی از رانندگان تاکسی مسیری را برای قرارگرفتن در صف به صورت دنده عقب حرکت می‌کند.

شمال پل ابوذر از سمت میدان انقلاب ورودی خیابان مطهری رفت وآمد خودروها بدون هیچ مشکلی انجام می‌شود، در تقاطع نشاط به هشت بهشت یک خودرو پراید راستگرد خیابان را مسدود کرده و یک‌دستگاه اتوبوس با مسافران به دلیل عدم توجه یک راننده معطل مانده‌اند.

چهارراه شکرشکن چند خودرو منتظر بازشدن ترافیک برای حرکت به سمت خیابان حافظ هستند، رفت و آمد در خیابان احمدآباد به آرامی در حال انجام است.

خیابان بزرگمهر از سمت میدان احمدآباد تا تقاطع بلال خودروها به صورت میلی‌متری در حال حرکت هستند، از زیرگذر شهید آقاخانی تا میدان بزرگمهر نیز ترافیک سنگین است.

بعضی از رانندگان هنگامی که در ترافیک سنگین گرفتار می‌شوند، برای خلاص شدن از شلوغی خیابان اقدام به حرکت‌های خطرناکی از جمله تغییر مسیرهای ناگهانی در لابه لای سایر خودروها می‌کنند که هر لحظه احتمال ایجاد حادثه برای خود و دیگر شهروندان را به وجود می‌آورد؛ این در حالی است که با کمی صبر و آرامش می‌توانند از این ترافیک نجات پیدا کنند.

اوضاع تردد خودروها در خیابان توحید آرام است، مسیر شمال به جنوب خیابان کاوه تراکم خودروها زیاد است، در هر دو مسیر رفت و برگشت خیابان جابرانصاری ترافیک چندانی مشاهده نمی‌شود.

کد خبر 350298

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.