تنش در مجلس به دنبال سوال علی مطهری در مورد حصر

واکنش برخی نمایندگان اصفهان و نیز جواد کریمی قدوسی، نماینده مشهد به سوال علی مطهری درباره حصر برای دقایقی صحن علنی مجلس را به تشنج کشاند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایمنا، هنگام رای گیری سوال از وزیر دادگستری در مورد ادامه حصر آقایان کروبی و موسوی، جواد کریمی قدوسی نماینده عضو جبهه پایداری مردم مشهد ضمن برخاستن از صندلی خویش در اعتراض به طرح سوال مطهری فریاد «مرگ بر فتنه گر» سر داد، سپس محسن کوهکن، نماینده لنجان، حسینعلی حاجی دلیگانی، نماینده شاهین شهر، ناصر موسوی لارگانی، نماینده فلاورجان، نادر قاضی پور نماینده ارومیه، علی ادیانی، نماینده قائمشهر نیز با برخاستن از صندلی فریاد ۲-۲ در اعتراض به صحبت های مطهری سر دادند و خواستار دادن تذکر به او شدند.

پیش از آنها نیز محمد جواد ابطحی، نماینده خمینی شهر، در هنگام سخنان مطهری با صدای بلند به وی اعتراض می کرد و سرانجام  نمایندگان پس از استماع سخنان وزیر دادگستری اعلام کردند که از پاسخ های آوایی قانع شدند و سوال علی مطهری از ایشان را قانع کننده ندانستند.

مسعود پزشکیان نایب رییس اول مجلس نیز پس از رای گیری، گفت : رای مجلس به معنای تایید یا عدم تایید حصر نیست، مجلس به حصر رای نداده است، رای مجلس به این معناست که وزیردادگستری در این باره وظایفی ندارد.

کد خبر 350282

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.