نخستین کتابخانه تخصصی رسانه افتتاح می‌شود

مدیر فرهنگسرای رسانه اصفهان از افتتاح کتابخانه تخصصی رسانه با حضور معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد.

فاطمه شفیعی به خبرنگار ایمنا گفت: در این کتابخانه حدود ۲۰۰۰ نسخه کتاب با موضوع رسانه از ناشرانی همچون دفتر مطالعات رسانه وزارت ارشاد، ثانیه، موسسه همشهری، موسسه ایران، دانشکده خبر، مجلات تخصصی رسانه، آرشیو روزنامه‌های قدیم ایران، آرشیو روزنامه‌ها و مجلات منتشر شده در اصفهان موجود است که امیدواریم با همکاری معاونت مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی  منابع کتابخانه غنی‌تر شود.

مدیر فرهنگسرای رسانه با بیان اینکه عضویت کتابخانه تخصصی رسانه روز ۱۷ مرداد به صورت رایگان است، افزود: این کتابخانه در برنامه‌های آتی خود نشست‌های تخصصی رسانه‌ای از جمله نقد و بررسی کتاب‌های رسانه‌ای و روزنامه‌ها را با حضور خبرنگاران و کارشناسان را برگزار خواهد کرد.

به گزارش ایمنا، کتابخانه تخصصی رسانه به همت فرهنگسرای رسانه وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان و به مناسبت روز خبرنگار با حضور"محمد سلطانی‌فر" معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد و جمعی از مسئولین شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر و صاحبان رسانه، چهارشنبه ۱۷ مردادماه ساعت ۱۵:۳۰ در مجتمع مطبوعاتی اصفهان  افتتاح می‌شود.

علاقه‌مندان برای شرکت در مراسم و ثبت‌نام در کتابخانه می‌توانند به نشانی مجتمع مطبوعاتی اصفهان، واقع در انتهای خیابان پروین، جنب بازار گیاهان دارویی مراجعه و یا با شماره تلفن های ۳۵۵۴۴۰۹۶ تماس بگیرند.

کد خبر 350272

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.