خواسته‌ها را از مسیر قانونی پیگیری کنید/ در جنگ اقتصادی پیروز می‌شویم

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت اصفهان با اشاره به نوسانات اخیر بازار گفت: اصناف باید مشکلات را به مسئولان گفته و آن را از مسیر قانونی پیگیری کنند.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان، اسرافیل احمدیه در هفتمین جلسه کمیسیون نظارت بر سازمان‌های صنفی استان اصفهان با اشاره به نوسانات بازار و در پی آن حوادث اخیر که برای اصناف استان به وجود آمد اظهار کرد: اصناف تمام مشکلات خود را به مقامات مسوول برسانند، این خواسته در قانون این از طریق اتحادیه‌ها و اتاق اصناف محقق شده و سازمان صمت همیشه آماده دریافت و رسیدگی به مشکلات بوده و هست.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای تسهیل تولید و رونق اقتصادی گفت: طرح رونق و فعالیت ستاد تسهیل حدود سه سال است که در وزارت صمت اجرایی شده و تاکنون به بخش عظیمی از مشکلات رسیدگی شده است، از این رو اصناف تمام مشکلات و دیدگاه‌های خود را می‌توانند از این مسیر منعکس کنند تا مسئولین بتوانند اقدامات لازم را انجام دهند.

رییس سازمان صنعت و معدن اصفهان اضافه کرد: در صورتی که خواسته‌های اصناف از مبادی قانونی پیگیری شود، از کیان کشور و نظارم هم مواظبت می‌شود، البته این دو مهم سرلوحه همیشگی اصناف بوده و است اما اصناف باید از خود مواظبت کنند.

احمدیه با اشاره به بسته ارزی که اخیرا از سوی دولت معرفی شده افزود: خط و خطوط اقتصادی در این بسته ترسیم و مشخص شده و با اتحاد و آرامش در این جنگ اقتصادی به حول وقوه الهی پیروز وسربلند خواهیم شد.  

رئیس سازمان صنعت اصفهان در بخشی دیگر از صحبت‌هایش از محدویت صدور پروانه کسب نانوایان خبر داد و افزود: هر گونه صدور مجوز جدید منوط به طرح در جلسه کمیسیون نظارت استان و هر گونه جابجایی نانوایی بر اساس بخشنامه جدید مقام عالی وزارت بلامانع است.

کد خبر 350266

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.