افراد موثر استفاده از ارز دولتی را دستگیر و تحویل مراجع قضایی دادیم

جانشین فرمانده کل نیروی انتظامی گفت: افراد موثر در حوزه استفاده از ارز دولتی برای واردات و احتکار کالا را دستگیر و تحویل مقامات قضایی دادیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرتیپ پاسدار اسکندر مومنی پیش از ظهر امروز(سه‌شنبه) در جمع خبرنگاران در حاشیه دومین دوره مسابقات مهارت‌های پلیسی ضمن تبریک روز خبرنگار با بیان اینکه آموزش در نیروی انتظامی یک بخش نیست، اظهار کرد. هر چقدر سطح مهارت افزایش یابد، موجب افزایش امنیت خواهد شد.

وی با بیان اینکه طی چهار ماه امسال با کاهش چشمگیر جرایم خشن و جنایی در کشور رو به رو بوده‌ایم، اضافه کرد: در حوزه کشفیات کالای قاچاق، مواد مخدر، سلاح و مواد ممنوعه نیز افزایش خوبی داشتیم.

جانشین فرمانده کل نیروی انتظامی با بیان اینکه در چهار ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته با افزایش 50 درصدی کشفیات کالای قاچاق در پرونده‌های بالای 500 میلیارد تومان روبه رو بودهایم، گفت: همچنین حمله معاندین، تروریست‌ها و گروهکهای ضد انقلاب در مرزهای کشور افزایش داشته که با رشادت مرزیابنان آنها به اهداف خود نرسیدند و تعداد شهدای ما نسبت به سال‌های گذشته افزایش یافت.

وی افزود: با توجه به موضوع آموزش و تلاش نیروی انتظامی شاخص‌های امنیتی در سال 97 نسبت به سال 96 بسیار ارتقا یافت.

سرتیپ پاسدار مومنی با بیان اینکه در حوزه مشکلات اقتصادی موجود در کشور نیروی انتظامی  پا به پای دولت و قوه قضاییه حرکت می کند، افزود: در این زمینه نیروی انتظامی با هر گونه واردات کالا با ارز دولتی و مخلان بازار سکه مقابله خواهد کرد و به صورت مستمر نظارت جدی را خواهد داشت.

وی تا کید کرد: مردم مطمئن باشند کسی که ارز دولتی برای واردات کالا دریافت کرد مطمئنا با پیگیری‌های دولت و قوه قضاییه شناسایی و محاکمه خواهد شد.

جانشین فرمانده کل نیروی انتظامی ادامه داد: افراد موثر در حوزه استفاده از ارز دولتی برای واردات و احتکار کالا را دستگیر و تحویل مقامات قضایی دادیم.

وی در خصوص اهمیت بومی‌سازی و استفاده از تجهیزات داخلی برای فعالیتهای نیروی انتظامی تصریح کرد: یکی از اولویت های نیروی انتظامی استفاده از شرکت های دانش بنیان و منابع داخلی است.

کد خبر 350233

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.