ایران ۹۷ امن‌تر از ایران ۹۶ است

جانشین فرمانده کل نیروی انتظامی با بیان اینکه در حال حاضر امنیت موجود در کشور نعمت بزرگی است، گفت: این در حالی است که در دیگر کشورهای همسایه جنگ و خونریزی است و همه باید بدانند که ایران سال ۹۷ امن‌تر از ایران ۹۶ است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرتیپ پاسدار اسکندر مومنی صبح امروز (سه‌شنبه) در دومین مسابقات مهارتهای پلیسی که در اردوگاه شهید بهشتی اصفهان برگزار شد، ضمن تبریک روز خبرنگار با بیان اینکه برگزاری دومین دوره مسابقات مهارتی در سطح نیروی انتظامی جای تقدیر دارد، اظهار کرد: یکی از رویکردهای اصلی نیروی انتظامی توجه به موضوع آموزش و ارتقای سطح آموزش در نیروی انتظامی بوده است.

وی با بیان اینکه در سال ۹۴ قرارگاه تربیت و آموزش در نیروی انتظامی راه اندازی شده است، ادامه داد: در این قرارگاه آموزش‌های بدو خدمت، حین خدمت و یگانی و مهارت‌های فردی در دستور کار قرار گرفت.

جانشین فرمانده ناجا با بیان اینکه تا قبل از راه‌اندازی قرارگاه جهادی آموزشهای دانش محور در دستور کار بود، افزود: با راه‌اندازی این قرارگاه رویکرد از دانش محوری به مهارت محوری تغییر یافت و عمده برنامه‌های اصلی به این بخش معطوف شد.

وی با بیان اینکه دو دوره ارزیابی و بازرسی میدانی از تمامی رده‌های نیروی انتظامی در سراسر کشور انجام شده است، ادامه داد: در مرحله دوم تغییرات معناداری را در مهارتهای نیروها شاهد بودیم که برای ما قابل توجه بود و انگیزه برای ادامه فعالیت در این بخش را قوی‌تر میکرد.

سرتیپ پاسدار مومنی با بیان اینکه ارزیابی از تمام رده‌ها انجام میشود، گفت: همه پرسنل در رده‌های مختلف باید به دفترچه‌هایی که در اختیار آنها قرار گرفته توجه داشته باشند و هر چند ماه یکبار ارزیابی با توجه به اطلاعات مندرج در این دفترچهها از افراد انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه توجه به ورزش‌های حرفهای و قهرمانی نیز از دیگر  برنامه‌های در دستور کار قرارگاه جهادی مهارت آموزش و پرورش است، افزود: با توجه به فعالیتهای تعریف شده در این قرارگاه در سال گذشته نیروهای انتظامی موفق به کسب قهرمانی های بین‌المللی شده‌اند.

جانشین فرمانده کل نیروی انتظامی با بیان اینکه افزایش مهارت و آموزش بر روی مجموعه نیروی انتظامی تاثیرگذار است، تصریح کرد: با ارتقای آموزش‌ها امنیت افزایش یافته و کشف جرم نیز در زمان کمتر و دقت بالاتر انجام میشود.

وی با بیان اینکه در سال جاری جرایم خشن کاهش خوبی داشته است، گفت: تعداد درگیری با مجرمان بیشتر و تعداد شهدای نیروی انتظامی کم شده و این امر به دلیل ارتقای مهارت‌ها بوده است.

 مومنی با بیان اینکه در حال حاضر امنیت موجود در کشور نعمت بزرگی است، افزود: این در حالی است که در دیگر کشورهای همسایه جنگ و خونریزی است و همه باید بدانند که ایران سال ۹۷ امن‌تر از ایران ۹۶ است.

کد خبر 350222

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.