خدمت رسانی داوطلبان هلال احمر نجف آباد در سیستان

نجف آباد- رییس جمعیت هلال احمر شهرستان گفت: جمعیت هلال احمر نجف آباد در قالب کاروانی خدمات مختلفی را به صورت کاملا رایگان در مناطق محروم ارایه می دهد.

مهدی کاظمی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان نجف آباد اظهار کرد: اکیپی ۱۵ نفره از متخصصان رشته های مختلف  به عنوان نیروی داوطلب جمعیت هلال احمر در قالب کاروان ۵۰ نفره سلامت و نیکوکاری استان اصفهان در روستاهای محروم سیستان و بلوچستان خدمت رایگانی را به مردم ارایه دهند.

وی افزود: این کاروان سالیانه چندین بار به نقاط محروم کشور اعزام می شود که با استقبال بسیار خوب ساکنان روستاهای محروم منطقه رو به رو شده به طوری که در یک روز منطقه سراوان از جمله دهک بیش از ۹۰ مورد معاینه و درمان دندان و ۱۰ عمل جراحی انجام شده است.

کاظمی با اشاره به وجود یک وانت امدادی مجهز از جمعیت هلال احمر نجف آباد تصریح کرد: در این کاروان شاهد حضور داوطلبانه پزشک عمومی، جراح دندان، روانشناس بالینی، مشاور خانوادگی، کارشناس پرستاری، متخصص مامایی، کارشناس اشتغال و مهارت های زندگی و مربی آموزش های امدادی در کنار دو نفر از پزشکان درمانگاه شبانه روزی هلال احمر در کهریزسنگ هستیم.

وی اضافه کرد: در کنار ارایه انواع خدمات که به صورت کاملا رایگان با استفاده از تجهیزات خاص و قابل حمل و نقل انجام شده، اقلام خوراکی، بهداشتی و پوشاک در بین مردم محروم منطقه توزیع می شود.

کاظمی به ارایه خدمات داوطلبان متخصص هلال احمر نجف آباد در سطح دیگر استان های کشور و حتی برخی کشورهای همسایه در مناسبت های مختلف اشاره کرد و گفت: چندی پیش نیز کمک هایی به صورت کالاهای مختلف در اختیار کاروان سلامت شهرستان تیران در دالان کوه قرار داده شد و در آینده نیز در صورت اعلام نیاز، آماده اعزام کاروانی مشابه به منطقه پشت کوه فریدن هستیم.

کد خبر 350213

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.