قول استاندار در خصوص تخصیص آب برای باغات ناژوان

نائب رییس شورای شهر اصفهان گفت: قرار است 30 میلیون مترمکعب آب از طریق رودخانه‌ زاینده برای آبیاری باغات غرب و به یژه شهرستان‌های فلاورجان، خمینی شهر، زرین شهر و مبارکه در نظر گرفته شود و از استاندار در خواست کردیم بخشی از این آب را برای آبیاری باغات ناژوان اختصاص دهد.

علیرضا نصر اصفهانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص  دیدار صمیمانه  تیم مدیریت شهری با استاندار اصفهان، اظهار کرد: مباحثی که در این دیدار مطرح شد حاکی از اعتماد متقابل مدیریت شهری و استانداری بود و صمیمیت و همدلی در این جلسه سبب شد که این جلسات  دو ماه یکبار تکرار شود

وی با بیان اینکه استاندار حمایت خود را از مدیریت شهری اعلام کرد، اظهارکرد: استاندار در این نشست اعلام کرد که به هیچ عنوان موافق تضعیف مدیریت شهری نیست بلکه شهرداری باید با همکاری همه دستگاه‌ها خروجی فعالیت‌های قابل قبولی را ارایه دهد که  توسط مردم رصد خواهد شد.

نائب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر رفع مشکلات اصفهان با استفاده ازهم‌افزایی مدیریت شهری و استانداری تصریح کرد: مبحث آب، اتمام پروژه مرکز همایش‌های بین المللی، قطار شهری، نمایشگاه‌ها و طرح‌های نیمه تمام باید به سرانجام برسد تا طرح‌های جدید را در دستورکار قرار دهیم.

وی به حمایت‌های استاندار اصفهان در شورای حل اختلاف و فرمانداری در بررسی لوایح در کمیسیون ماده 5 و بررسی مصوبات، افزود: به گفته استاندار تولیدات کمیسیون و کمیته امور زیربنایی با استانداری است و در این زمینه حمایت‌های لازم را خواهد داشت تا ادارات و سازمان‌هایی که بعضی مواقع با مدیریت شهری همکاری  ندارند توسط استانداری پیگیرشود.

نصر اصفهانی با بیان اینکه با استاندار در زمینه فرهنگی همفکر هستیم و بر این باوریم که مردم نیازمند نشاط و امید هستند، اظهار کرد: استاندار اصفهان حمایت تمام قد خود برای افزایش امید و نشاط در جامعه اعلام کرد.

وی با اشاره به اینکه یکی از محورهای این دیدار مشکل تامین آب اصفهان بود، تصریح کرد: در حال حاضر قرار است که 30 میلیون مترمکعب آب از طریق کانال‌ها و رودخانه‌ زاینده برای آبیاری باغات غرب و به یژه شهرستان‌های فلاورجان، خمینی شهر، زرین شهر و مبارکه  در نظر گرفته شود و از استاندار خواستیم که بخشی از این آب را به مجموعه هزار و 200 متری  ناژوان اختصاص دهند.

نائب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: استاندار اصفهان در خصوص تخصیص آب برای ناژوان نظر مساعد داشت و بررسی و اجرای این طرح را به تیم مدیریت شهری قول داد.

وی با بیان اینکه بررسی روند اجرای پروژه رینگ چهارم ترافیکی نیز از دیگر محورهای صحبت تیم مدیریت شهری با استاندار اصفهان بود، تصریح کرد: استاندار در این زمینه استفاده از بخش خصوصی برای اجرای این طرح را پیشنهاد داد و اعلام کرد که پیگیر حق و حقوق مردم اصفهان از دولت مرکزی خواهد بود.

نصراصفهانی همچنین به گلایه‌های تیم مدیریت شهری در خصوص انتخاب معاون سابق خدمات شهری شهرداری به عنوان مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری اصفهان اشاره کرد و گفت: استاندار اصفهان در این زمینه توضیحات قانع کننده‌ای را در این خصوص ارایه کرد و گفت "هیچ برداشتی از اقدامات من  نشود بلکه باید مسائل استان را پیگرانه  دنبال کنم".

               

کد خبر 350187

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.