۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۱
نشاطستان به منطقه ۴ می آید

به دنبال افزایش شادی و نشاط و همچنین تنوع در برنامه های تابستانی، برگزاری ۱۵ جشن محلی و شهری در محلات ۱۷ گانه منطقه چهار شهرداری اصفهان پیش بینی شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در این مجموعه جشن‌ها که با عنوان "نشاطستان" برگزار خواهد شد، از ظرفیت‌های فرهنگی و هنری اعم از کانون فرهنگی مساجد و دیگر فرصت‌های منطقه استفاده می‌شود. علاوه بر اینکه تعدادی از این جشن ها با همکاری کمیته فرهنگ شهروندی و باغ بانوان پردیس انجام شده است.

رضا اخوان، مدیر منطقه ۴ شهرداری اصفهان در این خصوص به ایمنا گفت: شهرداری منطقه چهار به دنبال تزریق شادی و نشاط در میان مردم است، در این راه با وجود پتانسیل های قوی در این منطقه با تمام توان وارد میدان شده تا تابستانی پرنشاط برای عموم ساکنان این منطقه ایجاد شود.

وی افزود: افتتاحیه جشنواره ابربازی‌های چوبی از ۲۰ تا ۲۷ مردادماه در مجموعه فرهنگی، تفریحی باغ غدیر برگزار خواهد شد، این برنامه با همکاری دفتر تخصصی بازی اجرا می شود، برنامه ترکیبی و خلاق است که هدفش فراهم کردن نشاط برای تمام اعضا خانواده است و همه خانواده های اصفهانی می توانند در این جشنواره شرکت کنند.

مدیر منطقه ۴ شهرداری اصفهان ادامه داد: این جشنواره که از چهارم مردادماه مصادف با میلاد با سعادت امام هشتم در جشن بزرگ "مهر هشتم" شروع شده، با هنرمندی هنرمندان جوان و هنرهای آیینی برگزار خواهد شد.

اخوان افزود: نخستین جشن محلی در تاریخ ۱۶ مردادماه در شهرک زاینده رود برگزار و تا پانزدهم شهریورماه ادمه خواهد داشت.

کد خبر 350176

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.