طغیانی: شفاف سازی از وظایف اصلی خبرنگاران است

یک عضو شورای شهر اصفهان گفت: گاهی مرز بین شفافیت واقعی و شفافیت جعلی آنچنان ظریف و باریک است که تشخیص آن توسط مردم امکان پذیر نیست همین مسئله مسئولیت خبرنگاران را بیشتر می کند.

به گزارش ایمنا، شیرین طغیانی، در جلسه علنی شورای شهر اصفهان با اشاره به ۱۷ مردادماه روز خبرنگار اظهار کرد: با توجه به سختی کارخبرنگاران و ماموریت ویژه ای که در عرصه اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی به جامعه دارند، لازم است که جایگاه و حرمت ویژه ای برای خبرنگاران شد.

وی ادامه داد: اگر چه شفافیت یکی از وظایف اصلی و ماموریت مشخص خبرنگاران و حوزه رسانه و خبر اما گاهی شفافیت واقعی جای خود را با شفافیت جعلی عوض می‌کند و به طور ویژه  آبروی جایگاه‌های حقیقی و حقوقی رانشانه می‌گیرد.

این عضو شورای شهر اصفهان گفت: گاهی مرز بین شفافیت واقعی و شفافیت جعلی آنچنان ظریف و باریک است که تشخیص آن توسط مردم امکان پذیر نیست همین مسئله مسئولیت خبرنگاران را بیشتر می کند چرا که آبروی انسان‌ها از مهمترین خدمت‌هایی است که مصداق حق الناس است و رعایت آن حتی در مرحله‌ای بالاتر از حق الله قرار می‌گیرد.

همچنین پورمحمد شریعتی نیا، عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به مشکلات پیمانکاران برای پرداخت حقوق دستمزد گفت: این مشکل باید با تمرکز گرانی که هم جز مصوبات شورای اسلامی است و هم از طریق وزارت محترم کشور ابلاغ شده مرتفع شود.

کد خبر 350108

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.